07
Feb
12

home sweet home

Het zal je maar overkomen dat je woning is dichtgevroren. Gedaan met plonzen en duikelen, wég , die lekkere eendenkroos en nog koude voeten op de koop toe. Wij vinden al dat wit wel charmant, maar of deze beestje hier ook zo over denken…?

7 Responses to “home sweet home”


  1. februari 8, 2012 om 12:02 am

    k denk het niet en ze glijden nog weg ook zag ik
    wij hebben onze foto’s nu wel kunnen nemen, het mag nu dooien zodat de dieren weer een beter leven hebben

  2. februari 8, 2012 om 12:07 pm

    Ik vrees van niet Martine, of het zou moeten zijn dat er een brave burger zorgt dat het water een stukje open blijft ergens.

  3. februari 9, 2012 om 12:30 pm

    ’t Zijn harde dagen voor de vogels!
    Gisteren stopte ik voor een grote groep meerkoeten die zich zaten op te warmen in het zonnetje langs de oevers van de Ijzer. Van zodra ik uitstapte gingen ze allemaal het ijs op en uiteindelijk vlogen ze weg. Op twee na, die al lopend en struikelend de groep probeerden te volgen. Helemaal verzwakt dus. Ik schaamde me dood! Want door mijn nieuwsgierigheid en drang naar opmerkelijke foto’s heb ik misschien wel de genadeslag gegeven aan die twee vogels die hun laatst krachten verspild hadden.
    Dat overkomt me niet meer. Voortaan laat ik ze met rust.
    Tot het terug lente wordt natuurlijk!

  4. februari 9, 2012 om 2:08 pm

    Hier in de buurt houden ze met z’n alleen een wake over een wak;)

  5. februari 10, 2012 om 1:35 pm

    Hopelijk is er ergens nog een klein stukje water opengehouden.


Geef een reactie

de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
februari 2012
M D W D V Z Z
« Dec   Mrt »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829  

Flickr Photos


