18
Dec
11

begijnhof met kaarslicht

Het zag er vanmiddag veelbelovend helder uit. Amper een wolkje aan de lucht. In gedachten zag ik me een paar uur door het Leuvense begijnhof dwalen, met statief en fototoestel in de aanslag. Om zeker niet in pan te vallen had ik de batterij nog eens goed opgeladen en enkele opslagkaartjes in mijn tas gestoken.

Helaas het mocht niet zijn. Ik was er nog geen 20 minuten toen het zachtjes begon te regenen en even later moest ik mijn toestel wegens de nattigheid opbergen. Bye-bye, begijnhof bij kaarslicht. Het blijft dit jaar bij slecht enkele beelden.

http://www.leuven.be/vrije-tijd/wintertijd/groot-begijnhof-bij-kaarslicht/

9 Responses to “begijnhof met kaarslicht”


  1. december 18, 2011 om 1:22 am

    oooh wat jammer dat het in het water viel
    moet anders wel heel gezellig geweest zijn
    de sfeer geef je zeker goed weer met deze foto

  2. december 18, 2011 om 2:16 am

    ja door de regen ben ik niet eens afgekomen.

  3. december 18, 2011 om 2:24 pm

    So am i… na een half uurtje doofden de kaarsjes één voor één …
    Dan maar een glühwein onder de paraplu …Andere keer beter!
    toch leuk initiatief van de mannen van 70!

  4. 4 Henri
    december 18, 2011 om 9:36 pm

    Ik had zo een voorgevoel dat ik mij niet diende te “belasten” met fotoapparatuur

  5. december 19, 2011 om 6:05 pm

    Er komt wel een ander keertje, met mooie kansen, mooi licht.

  6. december 20, 2011 om 12:45 am

    Ferme sfeer zo met dat kaarslicht.
    Niet naar het glazen huis geweest?

  7. januari 12, 2012 om 3:03 pm

    martine, jaren geledeni
    heb ondertussen nog een blog bij
    http:/:zonnehart2012haikujozlebruyn.skynetblogs.be/

    toevallig vond ik je terug met die paal boven water.
    kan ik je mailadres krijgen
    om vraag voor foto’s zoals jaren geleden?

    groetjes,
    joz.


Geef een reactie

de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
december 2011
M D W D V Z Z
« Nov   Feb »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Flickr Photos


