13
Nov
11

langs de kade

Als ik in Antwerpen ben dan wandel ik graag even op de kade. Er is altijd wel iets te zien én te fotograferen. De containers in het Zuid doen me altijd denken aan gestapelde legoblokken. Reuze speelgoed voor de dokwerkers.

7 Responses to “langs de kade”


  1. 1 Guido
    november 14, 2011 om 12:47 am

    Wel Martine, das een tijdje geleden ! Blij dat je het fotograferen nog niet moe bent. Leuke binnenkomer deze foto.

  2. november 14, 2011 om 11:25 pm

    Leuke, zachte kleuren mét ’n mooie lucht!
    ’t was weer mooi licht hé die dag in A’pen…

  3. 3 Henri
    november 15, 2011 om 11:22 am

    Leuke aanvulling van je “dag van de amateurfotograaf” Martine.

  4. november 16, 2011 om 10:07 pm

    Onvoorstelbaar hoeveel zo’n blokken er daar gestapeld kunnen staan.
    Het is nu al een tijdje, toch een jaar of 3 terug dat ik er nog eens onze fabriek bezocht.

  5. november 22, 2011 om 1:51 am

    Ja, in Antwerpen valt altijd wat te beleven !! Martine, ik heb lang niet geblogd, m.n. na de wijzigingen bij skynet, nu probeer ik terug wat actiever te zijn. Verliet jij Skynet omwille van de wijzigingen ? Ik schreef nu mijn opinie neer nav een skynet-enquête, kan je die eventueel eens bekijken en jouw mening geven ?

  6. november 29, 2011 om 11:57 am

    Een kathedraal aan roest dat kan mij smaken!
    Kleuren om van te kwijlen!
    knap!
    Gr.
    P-TER

  7. 7 kris luckermans
    december 3, 2011 om 5:32 pm

    Aan de kade ligt steeds de afgrond van diep water, met daarop mastodonten van technisch staal. Ze zijn zo mooi als ze lelijk kunnen zijn, maar ze zijn fotogeniek. Er gebeurt daar altijd wel wat…. ze dobberen, ze lozen, ze glijden, ze varen de klok rond, ze kraken en roesten, ze vervuilen en verkleuren, ze zijn vettig, ze zijn groot en klein. Ze dragen maatpakken met knappe gasten erin, maar ze torsen nog veel meer dan dat. Altijd leuk dus om de ogen te openen daar aan de kade.


Geef een reactie

de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
november 2011
M D W D V Z Z
« Aug   Dec »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Flickr Photos


