30
Dec
10

over honger en pirouetjes

Sneeuw en ijs hebben het verkeer serieus parten gespeeld de voorbije dagen. Ook onze watervriendjes hadden te klagen. Door de dikke sneeuwlaag op het gras konden ze immers geen eten meer vinden. Elke menselijke verschijning in de buurt van de vijver werd dan ook meteen gezien als een mogelijke bron van broodresten. Helaas hadden mijn collega en ik enkel fotomateriaal mee. Om indruk op ons te maken ging een meerkoetje ineens wat ijsschaatsen op één poot. Dat inspireerde mijn fotogezel om op zoek te gaan naar de rolschaatspiste.

11 Responses to “over honger en pirouetjes”


  1. december 30, 2010 om 6:43 pm

    Grappig, hij deed z’n best om ‘in the picture’ te komen 😉

    Ik kom je een gezellig oudjaar en een schitterend 2011 toewensen !!
    xXx

  2. december 31, 2010 om 12:51 am

    een echte schaatser is dat
    ze hebben zeker al veel de gelegenheid gehad om te oefenen

  3. januari 1, 2011 om 1:02 pm

    Ocharme de watervogels, alleen maar fotomateriaal, zo de beestjes pesten.
    Grapje hoor…

  4. januari 2, 2011 om 1:22 pm

    Beste wnesen Martine, en heel veel fotoplezier !!!

  5. januari 3, 2011 om 2:47 pm

    Dank je wel voor alle lieve wensen een gelukkig nieuwjaar

    en veel blogplezier ♥
    inspiratie ,hoop, geloof,geluk liefde ♥
    en gezondheid in 2011 gewenst,
    dank je wel ♥
    voor je bezoekjes aan mijn weblog, ♥
    en voor alle leuke ♥
    lieve berichtjes die je daar achterliet, ♥

    “vrienden zijn als sterren, ☆
    je ziet ze niet altijd.
    maar ze zijn er wel ”
    tot morgen

    xxx

  6. 7 Cor
    januari 8, 2011 om 8:20 pm

    Heel mooi in beeld gezet !

  7. 8 heinzmarmite
    januari 10, 2011 om 1:19 pm

    Dag Martine, ik kwam jouw blog tegen en omdat ik je werk mooi vind, heb ik je toegevoegd aan mijn blogroll, vind je dat oke? Dit is mijn blog: http://heinzmarmite.wordpress.com/

  8. januari 10, 2011 om 6:28 pm

    tja die ene die heeft wel alles gedaan om in de belangstelling te staan hé!
    prachtig gewoon!

  9. januari 11, 2011 om 10:12 pm

    Allereerst een prettig 2011 toegewenst. Met veel mooi licht en veel interessante plekken!

    Deze foto is een mooie binnenkomer. Toch weer een tijdje geleden dat ik hier langs kwam. Erg leuk!

  10. januari 14, 2011 om 5:10 pm

    Prima Ballerina 😉
    En voor de rest alles goe?


Geef een reactie

de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
december 2010
M D W D V Z Z
« Nov   Jan »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Flickr Photos


