01
Feb
10

brabants winterlandschap

Een ijskoude wind waait over de kouter.  Mijn vingers kan ik amper bewegen  en het doet pijn om de poten van het statief los te maken en uit te trekken. Ondertussen zakken mijn voeten steeds dieper weg in de zompige veldweg en voel ik de nattigheid door mijn schoenen sijpelen.  Fotografie, je moet er heel wat voor over hebben!

11 Responses to “brabants winterlandschap”


  1. februari 1, 2010 om 12:03 am

    prachtig landschap en knap in beeld gebracht

  2. februari 1, 2010 om 12:04 am

    Hij is wel de moeite van al het werk waard. Knappe wolk erbij te pakken gekregen.

  3. februari 1, 2010 om 8:15 am

    I love this snow photo -it was well worth your wet shoes!
    You are on my blogroll on Blogger, but today when I tried to reach you on wordpress, I somehow can’t seem to reach your blog.
    Mine is jeannettestgermain(dot)wordpress(dot)com. Look me up sometime:) Thanks.

  4. februari 1, 2010 om 8:25 am

    Erg mooie foto! En idd, die natte voeten moet je dan maar voor lief nemen 😉 .

  5. februari 1, 2010 om 1:54 pm

    Mooie compositie met dat eindeloze weggetje. Mooie wolkenlucht ook.
    En herkenbaar leed 😉

  6. februari 1, 2010 om 5:55 pm

    Dit lijkt een beeld uit Carnivale weggelopen.

  7. februari 1, 2010 om 9:16 pm

    Het is toch de moeite waard geweest he Martine! Als je daarna lekker in de zetel bij een warme kop koffie naar het resultaat kijkt, overvalt je toch een warm gevoel van “dat heb ik toch weer mooi voor mekaar!” Of vergis ik me 😉

  8. februari 2, 2010 om 2:53 pm

    Ik voel de winterse kou op je zwart-wit foto en geloof dus volop je verhaal erbij.
    Maar weet, Martine dat het resultaat super mooi is.
    Ik blijf kijken, kijken, kijken…

  9. februari 26, 2010 om 12:18 am

    Je moet er inderdaad soms wat voor over hebben, maar als je thuiskomt en tevreden op je foto’s terugblikt maakt het het afzien meer dan waard.
    Mooie foto door die dieptewerking en mooi wolkenlucht.


Geef een reactie

de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
februari 2010
M D W D V Z Z
« Jan   Mrt »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

Flickr Photos

Selsey Life Boat Station

Meer foto's

