19
Jan
10

nijlgans

Deze voelt zich goed thuis in het Provinciaal domein in Kessel-lo en had bijzonder veel interesse in de zak broodresten die ik bij me had.

Ondertussen is ook mijn nieuwbakken website online. Ik nodig jullie uit om een kijkje te nemen:

http://m-arte.be

4 Responses to “nijlgans”


  1. januari 19, 2010 om 3:29 pm

    Mooi portretje. Leuk de wazige achtergrond en goed scherp. Het is misschien niet echt nodig, maar als je hem vierkant maakt dan ben je die kronkelige lijn kwijt aan de rechterkant.

  2. 2 kris luckermans
    januari 19, 2010 om 6:30 pm

    Mooie opname, maar is net niet scherp genoeg voor een detailopname, die beestjes bewegen voortdurend he, ’t is maar een tip. De kleuren en ’t licht is mooi meegenomen.

    • januari 19, 2010 om 8:27 pm

      Ik weet het Kris! Het oogje is nét niet scherp genoeg. Maar zoals je zegt, dat staat geen moment stil en echt dichtbij kan je niet komen, dus wordt het tele… met alle onscherpte van dien.

  3. januari 20, 2010 om 5:39 pm

    Heel me leven lang heb ik getracht iets te betekenen ,voor het lot van de dieren te kunnen verbeteren.
    Daarom heb ik belangloos ook nu deze site opgericht maar die moeten we uitbreiden naar meer
    acties en ook aandacht naar de dieren die gedumpt worden.
    Dat uiteindelijk mijn betrachting is.
    Als u er wat voor voelt om samen te werken op uw tempo en uw vrijblijvende inzet
    kunnen we misschien meer bereiken
    Laat maar iets weten
    Gr Rosa


Geef een reactie

de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
januari 2010
M D W D V Z Z
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Flickr Photos


