21
Dec
09

winterlicht

Leuven op een ijskoude decemberochtend. De foto is genomen vanaf de derde verdieping van het Redingenhof. Meteen mijn eerste HDR.

8 Responses to “winterlicht”


  1. 1 Harry de Rooij
    december 21, 2009 om 4:52 pm

    de kou straalt ervan af.

  2. 2 Jean du Bois
    december 21, 2009 om 6:32 pm

    Maar de schoorsteen rookt en waar het rook is vuur, dus ook warmte.

  3. december 22, 2009 om 11:22 am

    het ziet er kouwelijk uit, gelukkig is daar toch een streepje zon op het gras
    de foto is heel geslaagd zou ik zo zeggen

  4. 4 kris luckermans
    december 22, 2009 om 7:23 pm

    Deze foto straalt den koude bibber uit, pracht van een beeld, vanuit het CVO.
    Dat het een HDR is is, dat kan ik niet zo eruit halen, mooi subtiel dus, maar dat is hetgeen ik ook van je verwacht.

  5. december 24, 2009 om 12:16 pm

    Ik ben HDR moeten gaan opzoeken om te weten wat je bedoelde. Ik meen het een beetje begrepen te hebben en inderdaad, aan deze foto zie je het niet. Ik heb hier trouwens heel wat mooie foto’s gezien, waar ik door een zeer drukke en tevens emotioneel zware periode nog niet op gereageerd heb. Maar toch wil ik je zeker een heel prettige kerst komen toewensen. Dat je mag genieten en dan 2009 mooi mag afsluiten en 2010 tevens in volle glorie mag beginnen. Onze uitgestelde trip moeten we ook eens herplannen. Groetjes Martine, en tot binnenkort. Als ik gauw wat tijd heb mail ik je eens over gans de toestand hier weer.


Geef een reactie

de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
december 2009
M D W D V Z Z
« Nov   Jan »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Flickr Photos

Selsey Life Boat Station

Meer foto's

