13
Jul
09

soldatendans

Koen hielp me even op weg om dit diertje te benoemen, waarvoor dank! Vanmorgen ging ik op zoek  naar enkele exemplaren. De beestjes hadden het druk, dus heb ik ze maar niet te lang gestoord. Tijdens de paring ging mevrouw soldaat ongestoord verder met de bloemetjes af te tasten naar wat lekkers. Meneer soldaat kon niet anders dan zich vastklampen en volgen.

soldaatjes

Het wordt stilaan tijd dat ik me een macrolens ga aanschaffen…

13 Responses to “soldatendans”


  1. juli 13, 2009 om 6:19 pm

    Doen Martine als je graag met je neus op de kleine beestjes zit en hun vuile manieren in beeld brengt

  2. 3 Salomez Jean Pascal
    juli 14, 2009 om 6:30 am

    Yep, die heeft er zin in. Gaat ervoor. Ongegeneerd en openbaar. Lenzen, geld, veel geld. Ik wil ook een nieuwe. 200-700. Dure hobby hebben we.

  3. 6 Honnepon
    juli 14, 2009 om 2:33 pm

    Mooie beestjes om te zien!
    Hopelijk niet zo agressief als lelyhaantjes??

    Ik wil ook nog een macrolens, en ik wil nog zoveel meer!
    Hmmmm eigenlijk ook nog steeds een andere camera haha.

    • juli 14, 2009 om 3:18 pm

      @Honnepon: Ik wil ook nog meer hoor! Een nieuw en groot beeldscherm voor de pc, zodat ik mijn foto’s deftig kan bekijken, een handige fotorugzak, een 50 mm lensje, een tele met stabilisatie, een reflexiescherm, een mobiele studio……

  4. juli 14, 2009 om 7:39 pm

    nu weet ik dus ook wat ik vandaag voor m’n lens kreeg
    dat beestje komt later dan wel eens op m’n blog
    de foto’s zijn toch heel goed, die macrolens kan nog even wachten hoor 😉

  5. juli 14, 2009 om 8:26 pm

    Een foto om U tegen te zeggen.
    De juiste plaats en het juiste moment die Martine weer zo goed kan vast leggen.
    Ik hou ook van de kleuren : schitterend!

  6. juli 24, 2009 om 4:20 pm

    Een kleurrijk insectenportret! Mooi zo!

  7. 13 Mamapippa
    augustus 2, 2009 om 1:29 pm

    Straf hè, blijkbaar verkiezen ze dus steeds dezelfde bloemen voor hun paringsritueel …


Geef een reactie

de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
juli 2009
M D W D V Z Z
« Jun   Aug »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Flickr Photos


