15
Apr
09

Kuttekoven (4)

Terwijl anderen zich in Hakendover lieten onderdompelen in de processiesfeer en op zoek waren naar originele shots van mensen en paarden, reed ik nog een stukje verder. Met de mooie beelden van Kuttekoven die ik vorig jaar maakte nog in gedachten, was ik vastbesloten om deze keer dat ene plekje op te zoeken van waaruit je de kerk zo mooi kan fotograferen.

Dat was eigenlijk niet zo moeilijk. Mijn richtingsgevoel bracht me op het goede spoor. Wel jammer dat het avondzonnetje het liet afweten. De weide met de bloeiende fruitbomen had ik al, nu de kerk nog ergens zien te positioneren…

bloesems

Wat een teleurstelling! Ik zag het nu pas.

De gewenste foto zal niet meer voor dit jaar zijn!

_mg_9932-copy

8 Responses to “Kuttekoven (4)”


  1. april 15, 2009 om 8:10 am

    hela hela
    een beetje rustig daar hè.
    niks tegen de paardenprocessiereeksen, hoop ik!?!?
    (hihi – mopke hè)

    tzijn héél toffe beelden.
    lichte voorkeur voor de tweede, al had ik daar liever wat meer detail willen zien in die (kerk?)toren… wel heel leuk hoe er zo’n bochtje zit in de witte bomen: van vooraan draait dat zo naar rechtsachter… snapt ge? 🙂

    en ze moeten er niet allemaal uitzien zoals die van Koen want dat zou voor de bloglezers maar saai zijn HAHA
    S.

    @Stephanie: onmogelijk om meer detail in de kerktoren te krijgen. Ik kon hem niet eens zien! Hij was helemaal in’t wit verpakt, werken aan de gang. Vandaar mijn teleurstelling. En die witte doeken hadden ook nog ongeveer dezelfde kleur als de lucht.

  2. april 15, 2009 om 8:20 am

    Die Stephanie toch 😉
    Hey, Martine, wat ben ik blij dat ik deze ochtend uw blog bekijk!!! Ik ben namelijk van plan om vandaag naar Haspengouw te gaan en zoals gewoonlijk zou ik zeker langs Kuttekoven rijden.
    Dit jaar gaan we dit dorpje maar overslaan zeker?
    Voor de bloesems echt wel het topmoment zo te zien!

  3. april 15, 2009 om 8:58 am

    Je hebt weer mooi gewandeld zie ik, trouw met het fototoestel in de aanslag. Wat zijn die sneeuwwitte bloesems mooi, het lijkt wel een bruidsboeket. Er is zelfs een kerk in de verte… Was jij de lentebruid ?

  4. april 15, 2009 om 5:46 pm

    Martine,
    Ook al kreeg je geen medewerking van het plaatselijke kerkje, je hebt toch de lente naar je blog gebracht.
    Ik heb je bezig gezien in Vlaanderen vakantieland. Een mooi en deskundig pleidooi voor Emile Claus heb je daar ten berde gegeven. Ik was onder de indruk hoor.
    Groetjes !

  5. april 15, 2009 om 8:09 pm

    met of zonder kerk, de bloesems zien er zalig fris uit!

  6. april 15, 2009 om 11:34 pm

    Straks gaat het daar sneeuwen!
    Gelukkig moet je geen wintervest meenemen!
    Jammer voor je, van het kerktorentje,
    maar gelukkig heb je die prachtig bloezems mee!
    Gr.
    P-TER

  7. april 19, 2009 om 8:01 pm

    Prachtige foto’s van die bloesems.
    Jammer dat het maar even duurt…

  8. april 21, 2009 om 9:36 am

    The white blossoms on the trees are beautiful. I’ll react in English because it goes faster now for me (I am a Dutchman living in Los Angeles for 20 years), But if you like to write me, you can do it in Dutch – no problem:)


Geef een reactie

de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
april 2009
M D W D V Z Z
« Mrt   Mei »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Flickr Photos


