03
Apr
09

olla vogala

Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic enda thu

meerkoetje

3 Responses to “olla vogala”


  1. 1 Honnepon
    april 3, 2009 om 2:45 pm

    Wat zegtu???? 😉

    Mooi he die meerkoet, ik vind het geweldig al die vogels , eenden enz die weer aan het nestenbouowen en broeden zijn geslagen 😀 .

    @ Honnepon: dit is de oudste Nederlandse tekst die ooit gevonden werd en betekent zoiets als: alle vogels zijn begonnen een nest te bouwen, behalve jij en ik.

  2. april 3, 2009 om 4:44 pm

    Lang geleden dat ik dat zinnetje nog eens hoorde/las ;-).

    Leuk, hé, al die lentekriebels in de lucht…
    … en dat strijklicht!

    O, mijn foto was een paar weken geleden genomen, hoor, mijn blogje loopt altijd wat achter ;-)) – de datum waarop de foto genomen werd, staat meestal in het kadertje.

  3. april 4, 2009 om 3:32 pm

    Ik probeer het zinnetje al tien keer, toch begrijp ik er niets van,
    maar je een West-Vlaaming spreekt niet zo van die dialekten! haha.
    Het nestje is al klaar van deze meerkoet, knap in beeld gebracht!
    Gr.
    P-TER


Geef een reactie

de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
april 2009
M D W D V Z Z
« Mrt   Mei »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Flickr Photos


