19
Feb
09

de vaartkom weeerspiegeld

Zopas werd deze nieuwe blog op het net gegooid. Eentje om te onthouden, want de komende dagen, maanden, jaren zullen hier heel wat foto’s op verschijnen over het reilen en zeilen aan de Leuvense vaartkom.

vaartkom_weerspiegeld_website

http://vaartkomweerspiegeld.wordpress.com/

6 Responses to “de vaartkom weeerspiegeld”


  1. februari 19, 2009 om 7:16 pm

    Hele mooie spiegeling Martine. Ik ga binnenkort een keer de vaartkom in en zal deze blog aanvullen hoop ik.

    @Caro: voor alle duidelijkheid, dit is de cover van het boekje dat over de vaartkom werd uitgegeven. Niet mijn foto…

  2. februari 19, 2009 om 8:21 pm

    Tof!
    Fotomotieven genoeg om er iets interessants van te maken!

  3. 4 kris luckermans
    februari 20, 2009 om 6:25 pm

    Ben wel benieuwd naar al die mooie foto’s ervan. Goed idee.

  4. februari 20, 2009 om 9:51 pm

    Jaja, de Vaartkom, er staat vanalles te gebeuren, ik ben benieuwd hoe het er binnen enkele jaren zal uitzien. ’t Is mijn werkplek, het gebouw waar ik mijn centjes verdien, staat trouwens op deze foto, vreemd om het op een blog te zien staan. Ik zal dringend eens m’n fototoestel moeten meenemen, en tijdens de middagpauze op fotojacht gaan !
    Groetjes !

  5. 6 Guido
    februari 25, 2009 om 9:39 pm

    Fijn initiatief! Dat moesten ze in Hasselt aan de kanaalkom ook doen.


Geef een reactie

de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
februari 2009
M D W D V Z Z
« Jan   Mrt »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Flickr Photos

Stargate Pt.2

Meer foto's

