23
Dec
08

kraterlandschap

Een land dat op een vulkaan leeft, gaat er na een tijdje zó uit zien:

kraterlandschap

8 Responses to “kraterlandschap”


  1. 1 MJ
    december 23, 2008 om 8:25 am

    foto’s van strukturen heeft altijd wel iets boeiends al zie je er vaak niet altijd erg veel in,je blijft wel kijken, mooi ook die kleuren!

    @MJ: Bij bij slaat de fantasie altijd op hol bij structuren.

  2. december 23, 2008 om 10:21 am

    Geweldig Martine! Vooral omdat dit beeld me onmiddellijk doet denken aan je logje van 21 november (allen daarheen!) Totaal andere kleuren, maar hetzelfde principe. Toen waren het de warmwaterbronnen van Yellowstone en nu is het inderdaad een één of ander kraterlandschap.
    Die beelden zouden het begin kunnen zijn van een heel originele reeks!

    @Koen: Goed idee! Tof dat je zo enthousiast bent!

  3. 3 Harry de Rooij
    december 23, 2008 om 12:22 pm

    Kleur en structuur zijn helemaal naar mijn smaak. Prachtig dat geel en ook die schaduwen op verschillende plekken in de foto.

  4. december 23, 2008 om 3:09 pm

    Zo ziet mijn badkamer er in mindere tijden ook uit.

  5. 5 kris luckermans
    december 23, 2008 om 6:39 pm

    Ik zie er mannekes in, maar dat heb ik wel meer. Deze foto doet mijn geheugen werken.
    En als mijn hoofd nu al op hol slaat, dan heeft het wel iets abstract in zich.

    @Kris: Niet te veel op hol slaan! Ook het abstracte heeft zijn grenzen. Tracht toch maar het hoofd min of meer koel te houden. ;-))

  6. 6 Honnepon
    december 23, 2008 om 9:10 pm

    Mooie kleurtjes krijgt dat dan! 🙂

    Martine, ik heb een kerstkaartje voor je ! http://i40.tinypic.com/o9fehj.jpg

    liefs Honne.

  7. december 23, 2008 om 11:57 pm

    Jawel mooi, die geel-schakeringen…
    Je moet het maar ZIEN, hé…

    @Erik: Jij ziet dingen die ik niet zie. Ieder zijn interessepunt….

  8. december 25, 2008 om 10:36 am

    Goed opgemerkt. Een stukje abstract waar je kan over fantaseren.
    Ik zie er iets onsmakelijks in, een stukje niet te vreten eten.
    Rorschach had er wellicht zijn gedacht over 😉


Geef een reactie

de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
december 2008
M D W D V Z Z
« Nov   Jan »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Flickr Photos

golden morning

Meer foto's

