19
Dec
08

Screenworlds

Gisteren was ik op het slotdebat van Screenworlds, dat plaats vond in het Vlaams Parlement. Het ging er heel gemoedelijk aan toe en was bovendien nog interessant ook. Twee grote namen, waar ik al veel over gehoord had en foto’s van gezien had, namen eveneens deel. Twee mannen met jarenlange ervaring, Stefan Van Fleteren en Michiel Hendryckx.

sreenworlds-3

Na het debat hebben we natuurlijk een kijkje genomen in de zaal waar de beelden op grote schermen geprojecteerd werden.

screenworld-2

Kijk ook eens bij Elfriede en Caro

8 Responses to “Screenworlds”


  1. december 19, 2008 om 10:15 pm

    Duizel. Ik heb zo’n verschrikkelijke grote boon voor Michiel Hendryckx.

    @Zapnimf: Zijn foto’s spreken mij ook enorm aan!

  2. december 19, 2008 om 11:32 pm

    Het was een heel inspirerende dag. Echt genoten. Het resultaat van jouw statief en flitser is zeer goed. Ik zat met iso 1600 en dat laat duidelijke sporen na.

    @Caro: ik durf toch niet alle beelden laten zien. Zelfs bij iso 200 zit er in de donkere delen behoorlijk wat ruis.

  3. december 20, 2008 om 3:27 pm

    Twee grootmeesters op één beeld. WOW.

  4. december 20, 2008 om 10:01 pm

    Moet heel interessant geweest zijn! Ik had me ook ingeschreven maar moest uiteindelijk een receptie fotograferen.

    @Rulan: Jammer dat je het gemist hebt.

  5. 5 MJ
    december 21, 2008 om 10:04 am

    Je hebt die twee goed in beeld gekregen, een foto om te bewaren! 😉

  6. december 21, 2008 om 5:43 pm

    Wat een interessant event dat je daar mocht meemaken. Ik heb de tentoonstelling begin december op een eenzame middag bezocht, maar op die manier lijkt het mij veel interessanter. Helaas was ik hiervan niet op de hoogte.

    @Erwin: ik had het ook maar toevallig op de blog van Artur gelezen.

  7. 7 Wendy
    mei 6, 2009 om 5:02 pm

    wat een kanjer(s)!

  8. 8 Wendy
    januari 22, 2010 om 3:32 pm

    @zapnimf
    je bent niet alleen ! ik smelt gewoon …


Geef een reactie

de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
december 2008
M D W D V Z Z
« Nov   Jan »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Flickr Photos

Im Gegenlicht

Meer foto's

