15
Dec
08

Onder de brug….

… maar welke brug? Alvast eentje die bij menig Leuvenaar de wenkbrauwen doet fronzen.

Eigenlijk is dit geen plek voor een dame alleen. Behalve graffiti vind je er soms minder fraaie dingen,  zoals de schamele bezittingen van een dakloze, gebruikte drugsnaalden of de rubberen  resten van een vrijpartij.

graffiti

3 Responses to “Onder de brug….”


  1. 1 Harry de Rooij
    december 15, 2008 om 1:36 pm

    Ik zou daar niet graag ’s avonds verblijven, maar het levert wel een schilderachtig beeld op.

  2. december 15, 2008 om 5:33 pm

    Mooie lichtspelingen!
    Moet weer ergens aan de vaart zijn…

  3. 3 kris luckermans
    december 15, 2008 om 9:07 pm

    Ja natuurlijk, aan de Vaart (Engelsplein), ik ken die plek, maar niet van wat je nu denkt hoor.
    Of vergis ik me? Moet toegeven dat dit een eenig kleurrijk plaatje is, met een schitterend lichtinval. Zijn dit nu jouw schilderijtjes?

    @Kris: Het zou me verwonderen moest je deze plek niet kennen. En niet om de rede waarvan jij denkt dat ik daar aan denk. haha! Gewoon omdat het in je buurt ligt. Inderdaad Engelsplein. De schilderijtjes zijn niet van mij…. evenmin als de voorwerpen die er rondslingeren.


Geef een reactie

de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
december 2008
M D W D V Z Z
« Nov   Jan »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Flickr Photos

Selsey Life Boat Station

Meer foto's

