05
Dec
08

Help !

Kan iemand me uitleggen hoe ik een foto in de zijbalk moet plaatsen?   Ik heb er geen idee van !

3 Responses to “Help !”


  1. december 5, 2008 om 5:24 pm

    dat hangt af van je wordpress-lay-out. al andere blogs gezien met dezelfde lay-out die zo’n fotootje hebben?
    S.
    (tot morgen – jeej!!)

    @Stephanie: ondertussen snap ik waarom er zo weinig foto’s in de zijbalk staan. Het is gewoon te moeilijk voor de doorsnee blogger.

  2. december 5, 2008 om 5:35 pm

    Eric is ooit zo vriendelijk geweest om mij op dat gebied verder te helpen (nog altijd heel dankbaar daarvoor!) Ik stuur je zijn (uitleg)mailtje door!

    Bedankt Koen! ik denk dat die uitleg voldoende is …. als ik het ooit snap. Het is een vette boterham!
    Wordpress heeft ons trouwens weer eens op de zenuwen gewerkt door alles (weer eens) te veranderen.

  3. december 6, 2008 om 6:01 pm

    Als het je kan troosten… ik weet het ook niet. WordPress heeft met die veranderingen weer wat klaargestoomd. Ik ben mijn avatar kwijt, heb hem opnieuw gemaakt, maar hij is nog niet terug.
    Ondertussen heb ik al verschillende beeldjes zien verschijnen waar ik helemaal niet om gevraagd heb.


Geef een reactie

de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
december 2008
M D W D V Z Z
« Nov   Jan »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Flickr Photos


