30
Nov
08

roestig (2)

Roest laat zich uitstekend combineren met blauw. Die opligger wordt er elk jaar mooier op!

roest

5 Responses to “roestig (2)”


  1. november 30, 2008 om 10:32 am

    Als die opligger er toch al zo lang staat moet je misschien eens denken aan een reeks. Elk jaar dezelfde details opnieuw fotograferen en vergelijken.
    Inderdaad weer mooie kleuren.

    @Koen: goed idee. Vanaf de lente ga ik daar werk van maken.

  2. 2 Harry de Rooij
    november 30, 2008 om 1:15 pm

    Dit is weer een hele fraaie.

  3. november 30, 2008 om 1:49 pm

    Ha, roestie
    Ook aan het uitroesten vandaag?
    Ik heb hier een achterstand ingehaald.
    Krijg het veel te druk met teveel bezoekers
    bij mij, ik zal het wat rustiger aan moeten doen.
    Je vorige foto vind ik een toppie ! ! !
    Roest maar lekker uit.
    Gr.
    P-TER

  4. 4 kris luckermans
    november 30, 2008 om 5:20 pm

    Het visbakkeneffect is minder van de partij als de voorgaande, maw het artestiek gehalte is een beetje verloren. Niettemin een kleurrijk en scherp fotooke.

    @Kris: het is inderdaad een “andere” foto. Hoewel ik bij de vorige helemaal niet aan een visbak gedacht heb, ik zag er hemel (lucht, cosmos) en aarde in. Hier trok het verval mijn aandacht. Zo zie je maar dat de interpretatie van een beeld voor iedereen anders is. Zeker als het uit zijn context getrokken wordt. Daar hadden we het al eens over … Leuk punt om over te discussiëren!

  5. december 2, 2008 om 3:17 am

    Jawel, toch mooi tafereeltje met een “voorgrond”, en roestig “bosje” en hoog in de lucht links een wat misvormde, roestige zon…


Geef een reactie

de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
november 2008
M D W D V Z Z
« Okt   Dec »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Flickr Photos


