21
Nov
08

roestig

Roest heeft een magische aantrekkingskracht op me. Ik kan er niet aan voorbij lopen zonder er (al was het maar in gedachten) een foto van te maken.  Uit mijn analoge dia-verleden wist ik nog ergens in Deinze een oude opligger van een vrachtwagen staan. Nu, jaren later, is hij nog geen vin verroerd.  En de roest is er gelukkig op verergerd.  Een mens heeft maar weinig nodig om een geslaagde dag te hebben!

roest-2

11 Responses to “roestig”


  1. november 21, 2008 om 8:49 pm

    Waaw, een luchtfoto van één van de warmwaterbronnen in Yellowstone !!

  2. 2 kris luckermans
    november 21, 2008 om 10:17 pm

    Bij het bekijken van de foto, dacht ik krak hetzelfde als Koen.
    Gelukkig ben jij nog zo roestig niet (met zulke aantrekkingskracht)

    @Kris: 🙂 Over mijn aantrekkingskracht laat ik anderen oordelen, maar ik kan er wel bij vertellen dat er al serieus wat roest op mijn botten zit!

  3. november 22, 2008 om 12:04 am

    Het zou een prachtig schilderij opleveren.

  4. november 22, 2008 om 2:40 am

    Prachtige foto!
    Zo’n oog voor detail!!!

    Ik steek je in m’n bloglines… 😉
    En wie weet komen we elkaar nog eens tegen?

  5. november 22, 2008 om 10:27 am

    PRACHTIG Martine, dit is echt mijn ding; zo’n roestfoto.
    Ben blij dat ik je fotoweblog ben tgenegekomen. Er staan prachtige foto’s op.
    Je staat nu bij mijn favo’s
    Groet en prettig weekend,
    TruusW

  6. november 22, 2008 om 12:20 pm

    Heel mooi kleur combinatie!! Heel mooie foto!! Jouw “herfstbank” is ook echt heel prachtig!!
    Groetjes.

  7. 7 Harry de Rooij
    november 22, 2008 om 2:28 pm

    Dit is dan ook een prachtig voorbeeld van een roestfoto. Vooral omdat de twee vlakken zo’n tegenstellingen in zich hebben: Ruw-glad en ook oranje-blauw als complementair kleurenpaar.

  8. november 22, 2008 om 6:25 pm

    Dit is zeldzaam mooi. Leuk ook dat je hem al jaren in de gaten houdt. Over een paar jaar een nog ergere foto!! Maar deze is inderdaad al mooi genoeg om aan de muur te hangen.

    @Caro: ik blijf dat stuk roest in het oog houden!

  9. november 22, 2008 om 8:37 pm

    Een heel puik roestig randje!

  10. november 23, 2008 om 10:32 pm

    Hoe meer ik terug kom kijken hoe mooier deze wordt.
    Eerste gedacht was: Google Earth beeld, maar het zou ook een onderwaterfoto kunnen geweest zijn.
    Spécialleke!

  11. december 4, 2008 om 11:29 am

    Mij deed het direct aan een aquarium denken. Je roestige foto levert dus voor ieder wat wils op 😉
    Nice work!


Geef een reactie

de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
november 2008
M D W D V Z Z
« Okt   Dec »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Flickr Photos

Selsey Life Boat Station

Meer foto's

