11
Nov
08

nog een tipje

Ok, ok! Het is misschien te moeilijk. Alhoewel, het antwoord zit in de eerste subtitel verstopt, wie hem woord voor woord ontleedt vindt zó het antwoord. Dan maar een nieuwe poging, dit zou gemakkelijker moeten zijn.

Wie dit kan situeren mag ook 50 m verderop koffie gaan drinken.

img_3287-copy

8 Responses to “nog een tipje”


  1. november 11, 2008 om 10:17 am

    Het wordt me nu te gek. Ik ga morgen kijken en zoeken. Ik heb zin in koffie!!

  2. november 11, 2008 om 11:43 am

    ’t is PRACHTIG weer deze ochtend – ik spring sebiet mijn fiets op richting Stella… ik WIL het weten. (heb vooral zin in koffie want die neem ik normaal op mijn stage ’s ochtends, maar vandaag is het natuurlijk vrijaf dus… geen koffie!?)

    Zou me eens koffie moeten aanschaffen op kot 🙂 🙂

    Tot straks mss! 🙂

    S.

    P.S. ik zal mijn D50 rond mijn nek hangen. Zoals het bloempje in het knoopsgat. Als je me ziet fietsen…! LOL 🙂

  3. november 11, 2008 om 5:45 pm

    Hehe

    Je houdt de mensen wel in de ban, zal eens langs Leuven moeten passeren, want heb een zwaar vermoeden waar het is, alleen ja, de tips en namen ontgaan me toch. Zal sebiet als ik tijd heb eens meezoeken via Internet en eens zien wat we opvissen…
    Knusxxxx en tot gauw. ben benieuwd wie je uiteindelijk zal vinden, hahaha.

  4. november 11, 2008 om 6:08 pm

    Ff rondgekeken en ik denk dat het in de straat is waar “als je thee te warm is, je moet blazen, al is de thee zelf niet te warm…tja, Koffie drink je uit een tas”…
    Heddem… hahaha.

    @ Boogie: Thee kan je best uit een glas drinken! En zeker goed blazen hé!

  5. november 11, 2008 om 6:36 pm

    De oude brouwerij is dit in het “Subtiele Supertipje van de Slui-er”-straat… ik weet het zijn allesinds, hahaha… spijtig dat ne mens moet werken, anders kon ik een taske koffie gaan drinken, hehe… mission accomplished.
    Knuzzxxxx

    @Boogie: Op die slui-er zou ik niet echt rekenen, maar wel op wat daar achter schuilt

  6. november 12, 2008 om 2:14 pm

    Sluisstraat dus???!!
    Je maakt er wel een foto-kwis van jewelste van tegenwoordig???
    Foto-blog-interactiviteit ten top!
    TOF!

    @Eric: Let op voor woordspelingen! Zie dat je de juiste er uit pikt! Ook tussen de lettertjes lezen.

  7. november 13, 2008 om 1:34 pm

    Ik ken Leuven niet maar dit is een fantastisch gebouw!

  8. 8 Patrick
    november 14, 2008 om 12:00 am

    Verdorie, is het dan de verlaten mouterij? Enfin, ik ben er ooit binnen geweest denk ik. Maar ja, ik kom elke dag op andere plaatsen en dit is zeker tien jaar geleden.

    @ toch dicht bij!

    Het blogje is inderdaad opgeruimmd


Geef een reactie

de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
november 2008
M D W D V Z Z
« Okt   Dec »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Flickr Photos


