10
Nov
08

tipje

Het verbaast me dat het vorige logje zo moeilijk op te lossen is. Daarom licht ik hier een tipje van de sluier op. Of beter gezegd, een tipje van het dak.

Komaan mannen, dit moeten jullie toch kennen? En niet te lang treuzelen, de koffie wordt koud!

img_3283-copy

14 Responses to “tipje”


  1. november 10, 2008 om 12:49 am

    Ja mij krijg je niet op de koffie helaas. Ik weet het echt niet. Ik vind het wel beide heel mooie foto’s van kleur.

    @Caro: liever thee?

  2. november 10, 2008 om 9:18 am

    Euh, te lang geleden dat ik nog in Leuven was…
    Het ziet er nochthans behoorlijk herkenbaar uit, zo je denken…
    Mooie kleuren!
    Tja, kga zelf een kopje koffie inschenken nu 😉

  3. november 10, 2008 om 9:35 am

    Tja, zo goed ken ik Leuven ook niet. Jij woont echt in de stad, Martine.
    Nee, ik kan er niet opkomen. Wellicht valt mijn frank als je het zegt.
    Mooi fel kleurcontrast

    @Koen: wedden dat je daar al ooit gepasseerd bent?

  4. november 10, 2008 om 12:31 pm

    Sorry Martine,
    Ik ken alleen de kotmadam in Leuven. Dit zegt me niks, behalve dat deze foto een erg knap kleurencontrast heeft.
    Groetjes !

  5. 5 Patrick
    november 10, 2008 om 12:46 pm

    De oude Stella misschien?

    @patrick: mis! maar je komt er dicht bij.
    Ik kan je blog niet meer terugvinden. Heb je geen meer?

  6. november 10, 2008 om 2:29 pm

    zelfs mét tip blijf ik het antwoord schuldig, vrees ik… al komt het wél bekend voor.

    S.

  7. 7 Honnepon
    november 10, 2008 om 2:46 pm

    Hihi ik ga maar nuchter denken als echte hollandsche, ik ken een reclame van geel met rood en hele hazelnoot.
    Een Nutsfabriek misschien??? 😛

  8. 8 kris luckermans
    november 10, 2008 om 7:14 pm

    Wie verft nu zijn ruitjes in ’t geel?
    Hm, dicht bij de Stella? Morgen rij ik er langs, zal eens een arendsoog werpen in de smalle straatjes eromheen.

  9. november 10, 2008 om 11:08 pm

    Geen idee waar dit is, zo goed ken ik Leuven niet al kom ik er regelmatig.
    Het gele contrasteert wel mooi met de blauwe lucht.

  10. november 11, 2008 om 4:15 pm

    Gevonden zegt Stephanie….
    Ben zelf nog geen stap verder…
    Coté Vaartkom, ja… maar waar precies?
    Hé Kris, we zullen eens op ontdekking uit moeten trekken…


Geef een reactie

de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
november 2008
M D W D V Z Z
« Okt   Dec »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Flickr Photos


