06
Nov
08

geworteld

Ik kijk steeds met ontzag naar grote bomen en de manier waarop ze zich in de grond vastankeren. De kracht die in de wortels zit om deze reus rechtop te houden moet immens zijn.

boom-2

4 Responses to “geworteld”


  1. 1 Harry de Rooij
    november 6, 2008 om 2:20 am

    Lijnen van de stam lopen mooi door het beeld. De complementaire kleuren rood-groen geven de nodige frisheid aan de foto. De doortekening is zelfs in de donkere linker bovenhoek nog prima.

  2. november 6, 2008 om 12:53 pm

    Helemaal met Harry eens, niets aan toe te voegen eigenlijk!

  3. november 6, 2008 om 6:55 pm

    Als ik je nu zeg dat ik die vraag mezelf ook letterlijk onlangs heb gesteld… geloof je dat dan. In Hélécine staan een paar gigantische bomen en toen ik die bekeek vroeg ik me dat ook af… het is inderdaad wonderbaarlijk welke kracht zo een boom heeft. En met je foto heb je dat zeer knap in beeld gebracht. Schitterende kleuren, prachtig licht en schaduwwerk… echt een warme aangenamae foto… Ik kijk met ontzag naar grote bomen, maar ook naar jouw foto’s Martine. Supermooi is deze…
    Knuzzzxxxx

    @Boogie: Natuurliefhebbers, kunstenaars en fotografen kijken met verwondering naar de dingen rondom zich. Het verwondert me dan ook niet dat ze vaak over hetzelfde nadenken of dingen gemeen hebben.

  4. november 7, 2008 om 12:41 am

    Zo krachtig en dan toch het lieve groen


Geef een reactie

de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
november 2008
M D W D V Z Z
« Okt   Dec »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Flickr Photos


