03
Nov
08

gluren naar de buren

Wat was er upstairs nu te zien? Voor de curieuzeneuzen een look behind the stairs.

Je kon een blik werpen op de vaartkom, waar de komende jaren de jachthaven zal omringd worden door bouwwerven.

Of je kon even naar de buren wuiven in de nabij gelegen woningen.
(waar uw fotograaf van dienst een stekje heeft)

13 Responses to “gluren naar de buren”


  1. november 3, 2008 om 7:14 pm

    Ja 🙂 helemaal in het voetspoor van Neussie!

  2. 3 Harry de Rooij
    november 3, 2008 om 8:03 pm

    fraaie lichtdonker foto’s

  3. 4 kris luckermans
    november 3, 2008 om 10:33 pm

    Joepie, eens gluren naar de buren, tof hé.
    Maar naar je self-made-home dan nog wel? Foei.
    Ik zal die woning ook eens in ’t oog houden se.

    @Kris: Altijd welkom !

  4. november 4, 2008 om 9:09 am

    Het rode streepje bij de bovenste foto verraadt waar de foto is genomen anders had ik het niet geweten zonder je beschrijving. Inderdaad heb je daar weer een mooie compositie gevonden. De onderste foto vind ik ook heel sfeervol. Leuk dat je jouw straatje erdoor ziet.

  5. november 4, 2008 om 4:59 pm

    Dus over enige tijd heb je je jacht voor de deur?
    Leuk om dat zo eens te laten zien.

    @Rene: Ook in de stad is de jacht geopend!

  6. november 5, 2008 om 5:36 pm

    Hey Martine

    Ik weet dus perfect waar deze genomen is… een prachtige buurt van Leuven, die een beetje onderkomen is, maar waar grootse plannen voor zijn. Blijkbaar heb je daar je stekje… haha. Dan ben ik je al menig keer gepasseerd hoor…
    Prachtig die durf om die oude gebouwen in te gaan, soms zou ik het ook wel eens willen doen… want ik vind het fascinerend. De buurt rond de vaart, het gebouw met de silo’s, ik vind het allemaal indrukwekkend en er ooit een loft te mogen hebben lijkt me een indrukwekkende droom… al vrees ik dat het daar mee zal blijven, een droom…
    Dikke knuzzzzxxxx

    @Boogie: het gebouw was voor één dag opengesteld voor het publiek, anders kan je er niet in. In de silo’s zullen in de toekomst lofts gemaakt worden. Als je spaarvarken dik genoeg is, dan hoeft het geen droom te blijven… Trouwens, altijd welkom hoor!

  7. november 5, 2008 om 9:04 pm

    Ben je nu aan het gluren naar jezelf ?
    Twee mooie compositie’s !
    Gr.
    P-TER

  8. november 5, 2008 om 11:56 pm

    Gluren door het raampje en ik herkende het meteen.
    De ramen mogen eens een poetsbeurt krijgen. 😉
    Mooi donker.

  9. november 6, 2008 om 2:20 am

    Jeezes, bij die eerste foto krijg ik plots een hevig ‘Dallas 1963’-gevoel. Is dat een geweerloop trouwens?

    @Daniel: Zeker dat dit een geweerloop is, van een kalachnikov nog wel!
    😉


Geef een reactie

de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
november 2008
M D W D V Z Z
« Okt   Dec »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Flickr Photos


