31
Okt
08

een grensgeval (4)

Mijn voeten staan in Bierbeek, aan het einde van de weg situeert zich Hamme-Mille. Niet zomaar een grensgeval, maar de grens tussen het Vlaamse en het Waalse gewest. Of anders gezegd, waar ik sta spreekt men Nederlands, wat mijn ogen zien, daar spreekt men Frans.

8 Responses to “een grensgeval (4)”


  1. oktober 31, 2008 om 3:53 am

    Fantastisch! Op de plek waar je deze foto genomen hebt, heb ik ook meermaals – in een tamelijk ver verleden – gestaan. Zondagnamiddagwandelingen liepen vaak langs deze weg toen ik nog Bierbekenaar was 🙂

    @Daniel: Tof dat je deze plek herkent! Het was een eeuwigheid geleden dat ik daar nog in de buurt was. Mijn manke poot weerhield me er echter van om verder te wandelen, maar met het mooie herfstweer moest en zou ik er op uit trekken! Toch tot waar de auto me brengen kon.

  2. oktober 31, 2008 om 1:38 pm

    Knap herfstbeeld, Martine!

  3. oktober 31, 2008 om 4:17 pm

    Mooie grenzen! Zeer de moeite waard.

  4. oktober 31, 2008 om 6:34 pm

    Knap gezien en geschoten 😉

  5. oktober 31, 2008 om 11:48 pm

    Hey Martine

    In het Mollendal geweest? In Hamme Mille ben ik paar keer gaan eten bij een Italiaan, maar das nu al even geleden. Deze foto is wel heel prachtig en de streek zelf wou ik ook al lang eens verkennen… Tja, als Tienenaar ben je gewend op de grens te leven, en ik heb ook nog drie jaar en half in Walshoutem gewoond, das pas een grensgeval, hahaha…
    Prachtige foto Martine, echt een foto waar ik van hou.
    Knuuzzxxx

    @Boogie: die Italiaan is wereldberoemd in de streek!

  6. november 1, 2008 om 8:41 pm

    Prachtig spel van licht en schaduw in deze mooie dreef.

  7. november 2, 2008 om 11:20 pm

    Ken ik uiteraard ook 🙂 We hadden elkaar kunnen tegekomen, Martine. Verleden week ben ik er nog langs geweest! Prachtig bos die we als Leuvenaars moeten koesteren

  8. november 4, 2008 om 4:52 pm

    heel heel heel heel… knap beeld! amai!


Geef een reactie

de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
oktober 2008
M D W D V Z Z
« Sep   Nov »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Flickr Photos


