24
Okt
08

Knuffeldag

Zopas vernam ik dat het vandaag Knuffeldag is. Daarom deze dikke knuf voor alle lieve bloggers.

 auteur onbekend

 

 

En voor wie niet zo knuffelachtig is, dit landschap ergens tussen Leie en Schelde.

9 Responses to “Knuffeldag”


  1. oktober 24, 2008 om 2:21 pm

    Van een nationale knuffeldag heb ik nog nooit gehoord. Je landschap is mooi

  2. oktober 24, 2008 om 5:37 pm

    Ook ik heb nog nooit van een nationale knuffeldag gehoord maar dat zal geen beletsel zijn jouw knuffel met plezier aan te nemen!
    Streperige blauwe lucht en dat betekent mooi weer dus…de foto is zeker niet vandaag genomen 😉 😦
    Mooi.

  3. oktober 24, 2008 om 8:36 pm

    Hey Knuffelding hahaha

    Prachtige foto en die kleuren en bloemekes lijken me herkenbaar, moet je morgen maar eens op mijn fotoblog kijken, das ook toevallig… prachtig landschap, alweer zalige rust uitstralend. Mmmmm…. hopelijk krijgen we nog een paar mooie dagen de komende weken…
    Knuzzzxxxx en tot gauwkes….

  4. oktober 24, 2008 om 11:11 pm

    jajaj knuffeldag
    hier op school werd het enorm “gevierd”
    hihi
    hier ook eens terug kome bijkijken!!!
    schitterende plaatjes martineke
    en nu nog ne knuffel er bovenop!

  5. oktober 25, 2008 om 1:39 am

    Die foto tussen Leie en Schelde kan zó in het weerbericht van Frank of Sabine!

  6. oktober 25, 2008 om 9:42 am

    Heb van knuffeldag gehoord, maar meer niet. Neem graag jouw knuf in ontvangst en stuur er meteen een terug.
    Mooie foto, zo groen en blauw, bijna melancholie, want ’t is weer voorbij die mooie (?) zomer.

  7. 8 Honnepon
    oktober 25, 2008 om 3:42 pm

    Voor mij is het elke dag knuffeldag, een heerlijk moment van de kinderen en mij maar zekers net zo fijn met mensen waar je een fijne band mee hebt 😀 .

  8. oktober 25, 2008 om 8:28 pm

    Bijgekeken!
    Wat een mooie herfstkleuren heb ik hier gezien!
    Dikke knuffel ook voor jou!


Geef een reactie

de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
oktober 2008
M D W D V Z Z
« Sep   Nov »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Flickr Photos


