20
Okt
08

kaal met bladerdek

Op zoek naar landschappen voor mijn fotografiecursus hield ik ergens op een kouter in de buurt van Mullem halt.  Mij bevalt deze soberheid. Afwachten wat de leraar hier van vindt.

11 Responses to “kaal met bladerdek”


  1. oktober 20, 2008 om 10:17 pm

    waar volg jij cursus? Ook in Leuven bij Herbert? 🙂
    S.

    @ Stephanie: neen, in het CVO, de module “digitale fotografie 1”. Het is leuk om doen en duurt maar 15 lessen.

  2. 2 Linn
    oktober 20, 2008 om 11:08 pm

    Moest ik de leraar zijn dan zou ik je een pluim geven. 😉

  3. oktober 21, 2008 om 12:58 am

    En wat zie ik daar? De Kolpaart! De hellende toegangspoort naar het hoger gelegen Huise. Ginder beneden in de verte ligt de beschaving, met onder meer de schreeuwlelijke mast van de Mc Donalds. Gelukkig staat die niet op de foto.

  4. oktober 21, 2008 om 8:50 am

    Mij bevalt ie ook goed. Mooi scherp op de voorgrond, mooie kleuren en toch veel scherptediepte ook. Leuk die horizon zo hoog. Zeg waar die jij een opleiding, dat wist ik niet.

  5. oktober 21, 2008 om 8:51 am

    Oh ik had de commentaren beter moeten lezen. Bij Het CVO doe je het. Leuk hoor.

  6. 6 Jim
    oktober 21, 2008 om 10:24 am

    Wat een prachtige herfstfoto Martine van mij krijg alvast een dikke 10! Allé ja,als het met punten gaat toch.

  7. oktober 21, 2008 om 1:38 pm

    Ziet er inderdaad heel mooi uit maar naar mijn idee had je nog mooiere kleuren en nuances gekregen wanneer je nog een uurtje had gewacht. Zo te zien staat de zon nog wel erg hoog aan de hemel…Nouja, ik ben niet zo zeker. Daarom een pluim!

  8. oktober 21, 2008 om 2:37 pm

    Je neemt mijn ogen mee van voor tot achter,
    een geslaagde diepte steek je in deze foto !
    Laten weten hé wat de leerkracht zei
    Gr.
    P-TER

  9. oktober 21, 2008 om 9:37 pm

    Wat de leraar ervan vindt weet ik niet, maar sober vind ik de foto niet, ik weet wat je bedoelt, maar ik vind hem prachtig… eenvoudig is beter, maar zoals ik al dikwijls zei, eenvoed siert en daar slaag je perfect in. prachtige kleuren, herfstsfeer ten top en dan die wijdsheid, diepte en dat vergezicht… een gevoel van openheid, adenmuimte, gezonde lucht, vrijheid… dat roept hij allemaal op. Sober kan ik het daarom niet echt noemen dan…
    maar prachtig en gevoelsmatig heel knap alweer.
    Dikke knuzzzxxxxx

  10. oktober 22, 2008 om 12:05 pm

    Lekker veel voorgrond, zorgt voor een goede dieptewerking.
    Mooie herfstsfeer


Geef een reactie

de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
oktober 2008
M D W D V Z Z
« Sep   Nov »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Flickr Photos


