19
Okt
08

herfstcamperen

Weer of geen weer, warm en zonnig, regen en mist, camperen kan je het jaar rond. Toch met deze accomodatie!

11 Responses to “herfstcamperen”


  1. oktober 19, 2008 om 11:32 pm

    heb je zelf zo’n camper?

    sjiek beeld. vind de mist heel erg dreigend maar dat is een compliment 🙂

    @ Stephanie: neen, helaas heb ik geen camper. Wel een tentje ….(klik maar eens op deze link)

  2. oktober 20, 2008 om 10:32 am

    Mooi met die mist.

    Ps.: gisteren (zondag) ook de windmolens gezien vanaf Oostende. Het was bijzonder helder weer en ik kon ze zien draaien.

  3. oktober 20, 2008 om 11:10 am

    Een weekendeje weg en ik heb bij jou ook weer heel wat mooie herfstbeelden gemist. Ik vind die campers in de mist, met zo’n mooi herfst-boompje erbij een hele mooie.
    Maar dat kistje een paar blogjes terug vind ik ook geweldig.

  4. oktober 20, 2008 om 11:27 am

    Dat ziet er comfortabel uit in de mist 😉
    Wel een aparte sfeer zo…

  5. oktober 20, 2008 om 3:30 pm

    Natte sferen, mooi gebracht !
    Gr.
    P-TER

  6. oktober 20, 2008 om 4:28 pm

    Hey Martinneke

    Alweer een schitterende sfeerfoto… mist vind ik altijd iets fascinerend en zeker als je dat zo in beeld kan brengen. De foto heeft iets enorms mystieks nu en ook absoluut rustgevend, want dat is mist ook wel voor me. Als kind ging ik dikwijls wandelen langs de spoorweg in de dichte mist en de stilte in de natuur en omgeving is me altijd bijgebleven. Tot dan plots uit het niets zulk monster van een trein op je afdook… dat was altijd schrikken. Een caravan zegt me niet zoveel, moeilijk handelbaar, maar een Camperwagen… haaah, heb al een paar keer gaan kijken naar zo een oude Ford Transit kampeerwagen,… misschien ooit wel. Lekker rondcruisen waar je maar wil en nergens de druk om een kamer te moeten vinden… zalig moet dat zijn.
    Knuzzzxx en tot gauwkes.

  7. oktober 20, 2008 om 8:18 pm

    Aparte sfeer, maar het ziet er wel koud uit!

  8. 9 kris luckermans
    oktober 20, 2008 om 8:21 pm

    Als gorilla’s in de mist… maar toch een sfeervolle foto.
    Het verschil met de mist en de campers contrasteert wel.

  9. oktober 20, 2008 om 8:48 pm

    Prachtige foto van een niet erg fotogeniek object. Door de mist en de mooie boom wordt het toch nog wat! Wel iets om van te watertanden, zo Europa door lijkt me geweldig! Ja, die hokjes aan die flat, ze zitten er nog aan, maar over 75 jaar ook (zo oud schat ik het oude gebouw)? Dat zou ik niet weten en er ook niet op wedden!

  10. oktober 26, 2008 om 1:48 pm

    het is een heel speciale foto geworden die mij erg kan bekoren!


Geef een reactie

de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
oktober 2008
M D W D V Z Z
« Sep   Nov »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Flickr Photos

JWL8376  Cuckoo..

Meer foto's

