16
Okt
08

gespleten

Ouderdom? Blikseminslag? Of een gespleten persoonlijkheid?

Wilskracht om te leven overwint de zwaarste slagen.

De echte winnaar is diegene die nooit opgeeft!

10 Responses to “gespleten”


  1. oktober 16, 2008 om 3:21 pm

    Jaja, maar misschien toch ook met de hulp van een boomchirurg hoor!
    Eeuwenoude bomen… ik kijk er ook steeds met ontzag naar!

  2. oktober 16, 2008 om 4:51 pm

    Die is ook niet meer van de jongste.
    Heb je heb moed ingesproken voor het verdere leven?
    Kleurrijk en eenvoudig.
    Knap op foto gezet!
    Gr.
    P-TER

    @ P-ter: Ik heb er een jong boompje met groene blaadjes naast geplant. Hij fleurde er helemaal van op!

  3. oktober 16, 2008 om 6:59 pm

    Mooie titel bij een zeer mooie foto. Gespleten boom en een tweedeling in het gras. Ik vind het weer heel mooi gezien van je.

  4. oktober 16, 2008 om 7:52 pm

    zeer mooie kleurencombi, Martine ! volle herfstwarmte.

  5. oktober 16, 2008 om 7:56 pm

    Prachtig gewoon… al vraag ik mij af hoe die boom al zijn bladeren links kan doen vallen en rechts op het gras geen??? Hehe… er zal wel iemand gekuist hebben, maar het valt op en het geeft de foto een heel knap contrast. al die andere groentinten erachter… goh, zalig mooi. Je hebt me weer zin doen krijgen om te gaan wandelen al moet ik oppassen met de rug, die wil ff niet mee.
    Na vier dagen weer tussen deze betonmuren te moeten zitten is de roep naar het groen weer enorm groot en het belooft redelijk weer te zijn. Dus dat is allemaal mooie vooruitzichten… zaterdag zit ik in St-Niklaas, hopelijk kan ik daar ook wat foto’s maken.
    Dikke knuxxxz en een fijne avond nog.
    Alle excuses goed om ’s nachts op stap te gaan??? hehe… ja, misschien heb je wel gelijk, hahaha.
    xxx

  6. oktober 16, 2008 om 9:05 pm

    Toevallig postte ik gisteren een foto met dezelfde titel…maar wel een heel andere situatie…
    Gespleten bomen geven niet zo snel op, niet zo snel als sommige mensen…
    En inderdaad, de chirurg helpt een danig handje.

  7. oktober 16, 2008 om 11:47 pm

    boogie heeft daar wel goed opgemekrt dat die bladeren inderdaad maar aan een kant liggen. Dat vind ik nu eens boeiend se!

  8. oktober 17, 2008 om 8:12 am

    Fantastisch, zo’n oude bomen….
    Ook paddestoelen in de buurt???

  9. oktober 17, 2008 om 12:06 pm

    Zeer mooie herfstfoto’s!
    Prachtig toch, de natuur!


Geef een reactie

de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
oktober 2008
M D W D V Z Z
« Sep   Nov »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Flickr Photos


