13
Okt
08

bos

Herfstbos nabij Echternach. Ook Klein-Zwitserland genoemd.

7 Responses to “bos”


  1. 1 Jim
    oktober 13, 2008 om 3:50 pm

    Zijn we ook al vele keren geweest. Mooi hoe de herfst in het bos begint te kruipen.

  2. oktober 13, 2008 om 4:29 pm

    Haha deze foto doet me lachen.
    Mooi is hij zeker, maar bij iedereen zie je
    de herfstkleuren al in de bomen hangen
    en die van jou is bijna nog helemaal groen.
    Sprookjesbosfoto!
    Gr.
    P-TER

  3. 3 kris luckermans
    oktober 13, 2008 om 5:59 pm

    Jawade, wat een felle kleurtjes, je zou voor minder in het bos gaan genieten … en foto’s nemen … wat anders

  4. oktober 13, 2008 om 9:18 pm

    Prachtige boom seg…
    Goh, Echternach, daar was ik in januari voor een aantal dagen, de foto’s staan trouwens op mijn blog, moest je zin hebben om eens te gaan neuzen… hier is de link al sie, hahaha.

    http://boogiepeter.skynetblogs.be/archive-month/2008-01

    Dikke knuzzzxxxxxxxxxxxxx en to gauw hé

  5. oktober 13, 2008 om 9:43 pm

    Ben je op uitstap geweest? Ja van de zomer waren wij daar ook voor de zevende keer geloof ik, het is daar werkelijk prachtig. Maar ik ben er nog nooit in de herfst geweest. Ik kan me voorstellen dat het daar dan prachtig is. Hele mooie foto in ieder geval.

  6. oktober 13, 2008 om 9:51 pm

    Echternach…al zoveel goeds over gehoord en er nog nooit geweest! Moet inderdaad de moeite zijn dezer dagen!

  7. 7 Honnepon
    oktober 14, 2008 om 12:26 am

    Och wat ziet die boom er nog lekker fris uit vergeleken bij de meeste bomen die je vandaag de dag allemaal ziet met het vallend blad!
    Zie ik het nou goed en is de grond wel bezaaid met allemaal rood/bruin blad?

    @: Yep! Goed gezien! Die achterste bomen zijn eigenlijk wat overbelicht. Vandaar dat ze er zo groen uit zien.


Geef een reactie

de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
oktober 2008
M D W D V Z Z
« Sep   Nov »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Flickr Photos


