30
Sep
08

balkon

Geboeid door het spel van strakke lijnen en vormen, daarenboven nog een warme late-middagzon…

7 Responses to “balkon”


  1. september 30, 2008 om 4:49 pm

    De schaduw pusht iedereen naar een extra dimensie toe.
    De kleuren worden wel beïnvloed door het ochtend- of avondlicht, dat is wel normaal.

    @Kris: extra dimensie??? Bedoel je de deur naar hun slaapkamer? 😉

  2. september 30, 2008 om 10:20 pm

    Ja, Martine, mooie schaduw-perspectieven…

    BTW, over je “dateline”-initiatief gesproken (van bij Koen)…

    Vind ik prachtig initiatief!!
    Zit wel zelf met de vraag hoe je/we dat in de praktijk kunnen omzetten?
    Kan dat via onze persoonlijke blogs? Je zou een eenvoudige postje kunnen doen, of een mail naar iedereen van “ik zou graag naar tentoonstelling x of y gaan…” Maar hoe spreek je dan een gemeenschappelijke datum af?
    Ik weet dat er zoiets als “DOODLE” bestaat waar je met verschillende mensen een tijdlijn kunt invullen (www.doodle.ch). Misschien stof om over na te denken! (Wil graag verder mee-denken…!)

    @erik: De date-line was een ingeving van het moment. Ik heb er nog geen idee van hoe dat het best kan aangepakt worden. Ik dacht eerst hier en daar mijn licht eens op te steken. Alle ideeën zijn welkom evenals iedereen die wil meedenken. Van deze dingen heb ik helemaal geen verstand. Ik vind het van mezelf al een hele prestatie dat ik een blog kan onderhouden…

  3. 3 Linn
    september 30, 2008 om 11:57 pm

    Ik vind deze echt iets hebben. Ik voel zelfs dat warmte van die late-middagzon wanneer ik naar de foto kijk.

  4. 4 Harry de Rooij
    oktober 1, 2008 om 12:54 am

    Lekker verwarrend die schaduwen. Lijkt op een bepaalde manier veel diepte te geven aan het balkon, terwijl dat in werkelijkheid niet zo is.

  5. oktober 1, 2008 om 8:46 pm

    Knappe foto van kleur en schaduwspel. Echt een waar je langer naar kijkt.

  6. oktober 1, 2008 om 10:40 pm

    Bijzonder mooi gezien vind ik…

    De schaduw tekent de perspectieflijnen van het balkon, het lijkt alsof het balkon nu letterlijk uit de foto komt. Bijzonder mooie creatie vind ik het. De zon verklapt in zijn schaduw, wat me normaal niet kunnen zien… een beetje een mystieke foto dus, wetenschap erbij en dan nog met zulk prachtig licht. Een topper dus…
    ook hier een Knuxz

  7. 7 Honnepon
    oktober 1, 2008 om 11:26 pm

    Zou er zin van krijgen om in dat zonnetje te kunnen gaan zitten!
    Heel mooi schaduwenspel en mooie lichtkleur van de zon 😀 .


Geef een reactie

de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
september 2008
M D W D V Z Z
« Aug   Okt »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Flickr Photos


