29
Sep
08

ontucht

Vandaag heb ik deze twee betrapt. Dan zal ik de baby-langpootmuggen-wieg al maar klaar zetten zeker?

8 Responses to “ontucht”


  1. 1 Linn
    september 29, 2008 om 11:57 am

    Kan je van die wieg dan ook een foto maken. Ik ben benieuwd hoe die eruit ziet. 😉

  2. september 29, 2008 om 8:33 pm

    Benieuwd wanneer de babyborrel is. Knap vastgelegd hoor.

    @ x-ray: een kadolijstje heb ik al: muggenmelk, anti-jeuk zalf, insectenspray, muskietennet….

  3. 3 Jim
    september 29, 2008 om 9:08 pm

    Knap gezien en vastgelegd Martine.

  4. 4 Honnepon
    september 29, 2008 om 10:56 pm

    och….langpoten….. vond ik als kind leuker zonder pootjes 😛 .
    Wanneer is het kraamfeestje ongeveer? 😉

  5. september 30, 2008 om 10:25 am

    Ik wil je vreugdevolle voorbereidingen niet verstoren hoor, maar weet je zeker dat hier kindjes van komen? In dat geval mag mijn partner niet meer over mijn rug aaien, drie kindjes is voor mij genoeg!!
    Maar wel een knap moment en weer heel mooi scherp met die camera van jou.

    @Caro: Ik ben héél zeker! Want met dat cameraatje van me ben ik ook eens onder de vleugels gaan piepen en ik kan je verzekeren dat er meer aan de hand was dan aaien!

  6. september 30, 2008 om 1:01 pm

    Fascinerend wat mensen met langpootmuggen gemeen hebben, zijn deze foto’s wel toegestaan op deze blogsite? Mooie opname trouwens, hoewel een beetje “gênant” (eigenlijk een Frans woord dus mag niet, maar “camion” is ook Frans dus waarom mag dat wel in Vlaanderen en gênant niet?

  7. oktober 1, 2008 om 12:49 am

    Een heel mooi lijnenspel en wat heb je toch een leuke header! 🙂

    @Boompkruiper: De header maakte ik ten huize van
    http://melancholia.typepad.com/

  8. oktober 1, 2008 om 12:06 pm

    en wanneer de suikerbonen???


Geef een reactie

de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
september 2008
M D W D V Z Z
« Aug   Okt »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Flickr Photos

Stargate Pt.2

Meer foto's

