25
Sep
08

de visser

…had die dag nog niets gevangen.

7 Responses to “de visser”


  1. september 26, 2008 om 11:44 am

    Mooi dat rood en blauw. Maar vooral ook weer die spiegelingen. Jij let daarop, dat vind ik knap.

  2. 2 Harry de Rooij
    september 26, 2008 om 12:04 pm

    Da’s precies de reden dat ik dat vissen nooit lang volhield en er na een kortstondige periode helemaal mee gestopt ben. Je kunt die vissers maar beter op de foto zetten, dan heb je als fotograaf altijd wat “gevangen”

  3. september 27, 2008 om 8:08 am

    hier ook weer een skomen bijkijken
    ook op vistoer zoals X-rayken hihihi

  4. september 27, 2008 om 9:06 am

    Ik heb het toch liever wat minder druk en er mag wel een leegte zijn, daar laat ik soms wat er te veel in mijn hoofd zit

    grt manu

  5. 5 fotopret
    september 27, 2008 om 3:20 pm

    Ziet er stil uit 🙂

  6. 6 chelone
    september 28, 2008 om 12:02 am

    Het eeuwige geduld van die vissers zal ik nooit begrijpen. Schijnt goed te zijn voor een mens en voor degenen die ze fotograferen. En voor degenen die deze foto zien, is het ook heilzaam.
    Goed beseffend dat je toen daar was, op dat drukke Kampenhoutse kruispunt.
    Een mens wringt zich overal door.

    @ Chelone: Van dat druk kruispunt heb ik weinig gemerkt vermits ik er langs het water toegekomen ben.</strong>

  7. september 29, 2008 om 12:13 pm

    Deze schiet mij hierbij ineens te binnen:
    Zit er een visser te vissen van 5 uur ’s morgens. Net als die geïnstalleerd zit komt een man achter hem staan. Een uur later staat die man nog steeds achter de visser, te kijken of die iets vangt. Twee uur later staat hij er nog. Zegt niks. De visser keek al een paar keer om, maar viste dapper voort. Drie uur nadien staat die man er nog, op dezelfde plaats, achter de visser. Wanneer de visser 6 uur later de gevangen visjes terug te water laat kraamt hij zijn boeltje op. Die man staat nog steeds naar hem te kijken. De visser vraagt:”Ha meneer, vissen lijkt echt wel iets voor u te zijn, waarom vis jij niet eens mee?”
    Zegt de man: “neeje, dor emmekik geen geduld voor jong”


Geef een reactie

de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
september 2008
M D W D V Z Z
« Aug   Okt »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Flickr Photos


