19
Sep
08

Gans

Aan het Zoet-Water in Oud-Heverlee huist een populatie ganzen.  Ze zijn gemakkelijk te lokken met een zak broodrestje. Maar mijn fototoestel bekeken ze met argwaan.

5 Responses to “Gans”


  1. september 19, 2008 om 4:29 pm

    In dat zakje brood zat toch niet die lekkere croisant van zondag he? Ik vond dat echt geweldig zondag bij jou.
    Die gans heeft toch iets stoers, zeker niet een schuchtere gans. Juist omdat ze niet bang zijn die beesten blijven ze mooi zitten als je ze wilt fotograferen. Het is dus een mooi plaatje geworden vind ik. Mooi van kleuren ook, groen en oranje.

    @ Caro: dichter dan 3 m kon ik niet komen want dan waren ze foetchie!

  2. 2 Jim
    september 19, 2008 om 10:58 pm

    Amai en die bleeg rustig zitten…of was het na het nemen van de foto prijs?

  3. september 20, 2008 om 1:41 pm

    Dit is een perfekt ganzenportret. Ook al had dit gansje argwaan, ze liet zich toch van haar mooiste zijde zien.
    Heerlijk foto’s ook, die je gemaakt hebt in den hoorn !
    Groetjes !

  4. september 21, 2008 om 3:43 pm

    Prachtige foto van de schattige gans!!
    Heel mooi!!

  5. september 21, 2008 om 8:34 pm

    Mooi!
    Ik zou ze nooit van zo dicht kunnen fotograferen,
    ik vertrouw die beesten niet ,-).


Geef een reactie

de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
september 2008
M D W D V Z Z
« Aug   Okt »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Flickr Photos

golden morning

Meer foto's

