16
Sep
08

Den Hoorn (3) – rood

Tussen de vale kleuren van oude apparatuur en verweerde muren, koper en roest, waren er enkele opvallende rode accenten.

 

 

3 Responses to “Den Hoorn (3) – rood”


  1. september 16, 2008 om 5:31 pm

    Leuk dat jij altijd zo in thema’s werkt. Ben je daar al direct mee bezig of doe je dat achteraf?
    Dat deurtje met het kapotte glas, geweldig. Die heb ik gemist. Moet boven geweest zijn aan die rode streep te zien. Jammer dat ik al zo snel weg moest. De tijd vloog daar. Ik had er eigenlijk nog echt wel een uur of meer kunnen rondhangen.

    @ Caro: De thema’s komen opzetten terwijl ik bezig ben met fotograferen. Als ik dingen zie die met elkaar een rode draad hebben, dan zorg ik voor enkele beelden met hetzelfde thema. Thuis zoek ik dan uit wat mooi bij elkaar past.

  2. september 16, 2008 om 10:22 pm

    Leuke foto’s! Die rode kleur knalt eruit!

  3. september 17, 2008 om 7:56 pm

    Prachtige locatie subliem vastgelegd.


Geef een reactie

de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
september 2008
M D W D V Z Z
« Aug   Okt »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Flickr Photos

golden morning

Meer foto's

