15
Sep
08

den hoorn (2) – rook

… als de rook om je hoofd is verdwenen …

 

6 Responses to “den hoorn (2) – rook”


  1. september 15, 2008 om 3:36 pm

    Den hoorn 1 & 2 prachtig Martine wat je hier mee doet.
    Ik zie hier en daar wat roest, dan zal ik
    beslist eens moeten afkomen(afrollen).
    De bovenste met die mist is fantastich.
    Dit effect kan je ook toevoegen aan je bogenfoto nr 2.
    Gr.
    P-TER
    @ Jaja nog 4 keer …

    @ Peter: Hoe kan ik die mist in een andere foto zetten? Ik kan hem er toch niet afschrapen???

  2. september 15, 2008 om 4:17 pm

    Je plaats de ‘Den hoorn’reeks blijkbaar in thema’s. Eerst een zeer geslaagde schaduwreeks.
    Nu een al even mooie rookreeks!

    @ Koen: Ha ja, natuurlijk in reeksjes. En er komt nog! Speciaal voor degenen die er niet bij konden zijn. 😉

  3. september 15, 2008 om 5:07 pm

    Je foto van die voor mij “herkenbare jongeman” is echt geweldig. De sfeer is perfect. Die tweede is ook heeeel herkenbaar. Ik zal hem niet meer plaatsen want die van jou is prima gelukt. Echt iedereen heeft op hetzelfde plekje gezeten blijkbaar!! Dat krijg je met zoveel fotografen in actie.

  4. september 15, 2008 om 7:59 pm

    gewoon schitterend, ik ken de locatie niet, maar wat je er mee doet is grandioos

  5. 5 Harry de Rooij
    september 16, 2008 om 11:09 am

    De eerste met dat invallende licht en die mistige sfeer is erg sfeervol.

  6. 6 kris luckermans
    september 16, 2008 om 10:19 pm

    Wow wow, die eerste, mysterie tot en met, een echt sfeerbeeldje.


Geef een reactie

de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
september 2008
M D W D V Z Z
« Aug   Okt »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Flickr Photos


