04
Sep
08

pim-pam-pompoentje

Warm oranje verdrijft

de kille zomer

Een kleur die ik koester

als een vriend. 

7 Responses to “pim-pam-pompoentje”


  1. september 5, 2008 om 1:21 am

    Wow, Martine! Het resultaat is héél mooi geworden. Schitterend werk.

    @: Schoonheid kan je pas ontdekken als je de tijd neemt om stil te staan.

  2. september 5, 2008 om 9:49 am

    Martine,
    Een prachtige warme foto, die toch ook al een beetje het najaar aankondigt.
    Ik zie dat je in het ommegangstraatje bent geweest. Daar stond vroeger de fabriek van Torck, ooit een toonaangevend bedrijf op het vlak van speelgoed en kindermeubelen.
    Tegenwoordig gaat Sinterklaas zijn gerief in China halen.
    Groetjes !

  3. september 5, 2008 om 2:21 pm

    Nog veel te vroeg, stop die maar terug weg,
    ik wil nog een nazomertje.
    Maar wel een prachtige foto. (voor binnen een maand of zo)
    Gr.
    P-TER

  4. september 5, 2008 om 5:35 pm

    Ja, prachtig kleurtje, maar idd een beetje vroeg gepost,
    wachten tot eind oktober zou ik zo zeggen, pompoentje.

    @: zo lang kan ik niet wachten!

  5. 5 fotopret
    september 5, 2008 om 6:34 pm

    Heerlijk; wat een kleur!!!

  6. september 5, 2008 om 6:49 pm

    Oei, dit doet me ook al net iets te hevig aan herfst denken ;-))).

    Bewijs dat je foto ‘werkt’, zeker?

    @: Het bewijst inderdaad dat de foto herfstgevoelens opwekt, maar dat was oorsponkelijk de bedoeling niet. Ik zag dit tafereel, vond het mooi en heb wat foto’s genomen. En de interpretatie er van is niet altijd voor iedereen gelijk. De eigenaar van deze schitterende vruchten zal wel geglimlacht hebben bij het zien van deze foto, terwijl anderen direct aan ruige herfststormen gaan denken.

  7. september 6, 2008 om 9:14 pm

    Mooie foto en jammer dat ze niet van jou zijn blijkbaar, want ik heb ze al in de soep gehad met wortelen…..heerlijk. Laat de herfst maar komen.


Geef een reactie

de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
september 2008
M D W D V Z Z
« Aug   Okt »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Flickr Photos


