02
Sep
08

speelgoed

Er zouden in Deinze destijds 15 speelgoedfabriekjes geweest zijn. Zou Sinterklaas zijn speelgoed hier gehaald hebben?

 

Veel activiteit merk je er niet meer. De klimop is hier nu heer en meester.

6 Responses to “speelgoed”


  1. september 2, 2008 om 10:12 am

    Ik weet het zeker hier komt het speelgoed van de goede Sint vandaan. Echt jouw kleurtjes die rode baksteen.

  2. september 2, 2008 om 2:42 pm

    Ik denk dat de sint nu naar den aldi gaat,
    ’t word allemaal te duur!
    Mooie kiekjes van deze fabriek.
    Ben je samen op stap geweest met Piet?
    Gr.
    P-TER

    @ P-ter: Nee hoor, niet met Piet. Ik ben groot genoeg om alleen op stap te gaan!

  3. 3 Wim
    september 2, 2008 om 3:47 pm

    De Sint is werkloos geworden. De kinderen kopen nu alles zelf in de computer-spellekes-winkel.
    Opknappen die fabriekjes en goed voor tijdelijke azielzoekers onderkomens.

    @: Of sociale woningen, of clublokalen voor verenigingen

  4. 4 Honnepon
    september 2, 2008 om 11:06 pm

    Intertoys, Bart Smit en Top one toys hebben het op zich genomen waar de sint tegenwoordig gaat shoppen of via internet gaat bestellen 😉 .

    Ziet er gaaf uit ja die bakstenen, vooral omdat die lichte roden er mooi uit springen 😀 .

    Schijnt dat Urban fotografie tegenwoordig heel erg in is…. misschien es leuk voor je om zo’n oud pand van binnen te bezichtigen en te fotograferen?
    Heb mij laten vertellen dat vooral in België mooie lokaties zijn daarvoor omdat slopen te duur zou zijn voor dat soort oude pandjes.

  5. 5 fotopret
    september 5, 2008 om 6:39 pm

    Bijzonder hoor, zo’n oud gebouw.
    ik ben heel benieuwd wat er zich achter de dichtgeplakte ramen bevindt.

  6. september 10, 2008 om 11:03 pm

    Prachtige foto’s ontdek ik hier.
    Vooral deze speelgoedfabriek treft me want ik verzamel oud speelgoed.
    En ik geloof dat de Sint er ooit kwam;)


Geef een reactie

de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
september 2008
M D W D V Z Z
« Aug   Okt »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Flickr Photos

JWL8376  Cuckoo..

Meer foto's

