29
Aug
08

7 hoofdzonden

Enkele kiekjes “gestolen” op de tentoonstelling “de 7 hoofdzonden”. Er was weinig licht, dus moest mijn compactje op 800 asa staan. Met de nodige korrel als gevolg. En neen, ik had geen statief bij. Ik moest dus wat steunen op wat voorhanden was. De deurklink bijvoorbeeld. Of de leuning van een kerkstoel.

Spiegelbeeld van een toevallige ontmoeting. (klik op de foto)

4 Responses to “7 hoofdzonden”


  1. augustus 29, 2008 om 12:39 pm

    toevallige ontmoeting in het toilet hihi
    neen
    ben hier ook ne keer komen terugkijken want ik vergeet steeds je 2de blogje hé meid!

    @ Callemie: Toilet!?! Niet te veel fantaseren hé Mieke!

  2. augustus 30, 2008 om 5:27 pm

    Aha jij bent ook naar die zondige tentoonstelling geweest. Gelijk op de kerkstoel een gebedje gedaan misschien? Ja ik ken dat probleem met de iso bij compacts. Is een van de redenen dat is spiegelreflex ben gegaan. Maar ik vind het resultaat heel aardig en zeker een originele compostie.

  3. augustus 30, 2008 om 6:44 pm

    Elke dag mag ik dit spiegelbeeld in acht slaan, nu zelfs ook bij de 7 hoofdzonden,
    toevallig misschien, maar verrassend dat wel. Groetjes van het “model”.

  4. september 2, 2008 om 10:01 am

    Aha, A ja, de Kris was er ook (weer)….
    Leuk stilleven die eerste!
    (Met de alom gekende, wereldberoemde Salva-Mater-radiatoren!!)


Geef een reactie

de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
augustus 2008
M D W D V Z Z
« Jul   Sep »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Flickr Photos


