05
Aug
08

a misty morning (6)

nog eentje, voor de fans van mystieke landschappen

21 Responses to “a misty morning (6)”


  1. 2 Honnepon
    augustus 5, 2008 om 10:18 am

    Mijn fantasie gaat nu ff helemaal op de loop 🙂 , ik zie een film voor mij!
    Een mooie middeleeuwse schoonheid gallopeerd hier met haar paard doorheen…. haar lange gewaden wapperend achter zich en haar mooie lange haren in de wind en dat zo door zo’n mooie laag mist tussen de bomen door.
    Ik hoor nog meer hoef getrappel…door wie zou ze achterna gezeten worden en voor wie vlucht ze?

    Mmmmm een heerlijke plaat dus wat (film)beelden oproept!

  2. augustus 5, 2008 om 11:02 am

    Wat een prachtig beeld om lekker naar te kijken! Heel erg mooi van kleur en sfeer!

  3. 4 Wim
    augustus 5, 2008 om 1:37 pm

    Mistflarden boven het “Vlaamsche” land leveren prachtige beelden op, maar je moet er oog voor hebben en natuurlijk vroeg uit de veren.

  4. augustus 5, 2008 om 2:13 pm

    Hoi Martine,
    goed dat je eens je andere blog invulde bij mij,
    want ik vergeet hier dikwijls te komen kijken.
    Heb mijn schade ingehaald en zag
    de ene parel achter de andere.
    Maar zo’n foto’s zul je bij mij zelden zien,
    want ik ben geen ochtendmens.
    Ook ben ik a

  5. augustus 5, 2008 om 2:24 pm

    Hoi Martine
    Goed dat je deze blog eens invulde bij mij,
    want ik vergeet het soms om hier te komen gluren.
    Ik heb nu de schade weten te beperken door alles te bewonderen.
    De ene parel achter de ander is hier terug te vinden, prachtig !
    Zo’n foto’s zul je bij mij zelden zien,
    want ik ben geen zo’n ochtenmens.
    Ik ben ook al een tijdje bezig met een nieuwe fotoblog,
    eentje waar ik me echt thuis voel en waar de mogelijkheden
    goed zijn om een mooi overzicht te geven van de foto’s die erop staan.
    Die gebruik ik om mijn betere foto’s mooier tot uitlating te laten komen.
    Je kan hem vinden door linksbovenaan mijn blog op Aminus3 P-TER’s fotoblog te klikken.
    Ik zal proberen om hier meer te komen kijken!
    Hier schijnt het zonnetje nog altijd, wel tussen de wolken.
    Gr.
    P-TER

  6. augustus 5, 2008 om 2:26 pm

    Sorry maar ik duwde weer eens verkeerd.

    @: Verwar de vingers van je rechterhand niet! Je hebt een foto-vinger, die dient on de ontspanknop van het fototoestel in te duwen. Dan heb je nog een enter-vinger voor je pc-toetsen bord. Let er op dat je de ene niet voor het andere gebruikt!

  7. augustus 5, 2008 om 5:31 pm

    Martine,
    Ze zijn prachtig, deze misty morning-foto’s. Zo sfeervol en mysterieus ! Knap gedaan hoor !
    Groetjes !

  8. augustus 5, 2008 om 9:39 pm

    Ongelooflijk. Adembenemend mooi.

  9. augustus 5, 2008 om 9:43 pm

    Mooi, mooi, mooi, …
    Sfeervolle, zwoele, romantische, …
    Miste je soms de foto’s, of de fotograaf …?

    @ Kris: Wat zal ik hier op antwoorden? De waarheid of wat je graag wil horen?

  10. augustus 6, 2008 om 12:08 am

    Die mistige foto’s stralen sfeer uit. Knap gedaan en zeker de moeite om zo vroeg voor op te staan.

  11. augustus 6, 2008 om 12:09 am

    Al zie ik het mezelf niet doen. Ik hou nogal van mijn ochtendrust.

    @ Elle: ’s morgens is het héél rustig. Zo vroeg toch!

  12. augustus 6, 2008 om 8:23 am

    jaja
    I like mist in the morning!

  13. augustus 6, 2008 om 10:38 am

    WOW!! What a wonderful photo!!! I wished immediately to draw a pastel darwing from it!!!
    Greetings.

  14. augustus 6, 2008 om 9:24 pm

    Weer een foto van aan je mooie Leie. Hij is inderdaad mystie en mystic.

  15. augustus 6, 2008 om 11:11 pm

    Zeg niet te doen zo mooi net als die koeien. Nee die koeien zijn nog mooier. Hoe heb je dat gedaan zeg, filtertje eroverheen of is dit werkelijk het ochtend gloren?

    @ Caro: niks aan gedaan! puur natuur.

  16. 17 Linn
    augustus 6, 2008 om 11:35 pm

    En ze blijven maar komen die prachtige foto’s van die prachtige ochtend. 🙂

  17. augustus 7, 2008 om 12:23 pm

    mooie sfeer
    prachtig in zijn eenvoud
    grt Manu

  18. augustus 7, 2008 om 1:08 pm

    Jaaaahhh doe je mij iig een groot plezier mee. Heerlijk!

  19. augustus 7, 2008 om 3:09 pm

    Weer een knappe plaat!
    Waar een vroege ochtend al niet toe kan leiden 😉

  20. augustus 14, 2008 om 10:26 pm

    Wat een sfeer zeg! Heel knap!


Geef een reactie

de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
augustus 2008
M D W D V Z Z
« Jul   Sep »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Flickr Photos


