03
Aug
08

a misty morning (4)

Er waren zelfs nog vroegere vogels op pad!

11 Responses to “a misty morning (4)”


  1. 1 Linn
    augustus 3, 2008 om 12:52 am

    Mooie foto’s hier de laatste tijd. Alé ja, anders ook hoor maar je begrijpt me wel, hoop ik. 🙂

  2. augustus 3, 2008 om 7:10 am

    Heel mooi. Ziet u, de zomer is nog niet goed begonnen, of de nazomer is al in aantocht. Het zal zo stilletjes aan gaan beginnen, met die mist in de vroegte. Heel mooie foto’s kun je dan maken, en ik vind dit dan ook een van de mooiste periodes van het jaar.

  3. augustus 3, 2008 om 8:42 am

    Eén keer de moeite doen om heel vroeg op te staan en voila… een hele reeks topbeelden heeft het je blijkbaar opgeleverd! Ik denk dat je heel wat bezoekers op ideeën gebracht hebt.

  4. augustus 3, 2008 om 10:05 am

    Je was dus niet eens helemaal alleen…Weer een heel mooie!

  5. 5 Wim
    augustus 3, 2008 om 11:48 am

    Die rare vogels zijn steeds oranje, de oranje gekte is toch voorbij.
    Vroeg uit de veren? Aan het resultaat van de foto’s te zien is het wel echt de moeite waard.

  6. augustus 3, 2008 om 12:53 pm

    Heel mooi!!! Alle ‘misty foto’s’ zijn heel mooi!!!

  7. augustus 3, 2008 om 1:22 pm

    Een prachtige reeks. Het loont wel de moeite om midden nacht op te staan.

  8. augustus 3, 2008 om 1:42 pm

    waw!!!!
    Bewondering dat je zo vroeg al op je fiets zat ,-))),
    maar het loonde meer dan de moeite!
    Prachtige beelden…

  9. augustus 3, 2008 om 7:49 pm

    Hey Martine

    Wel Martine, hier doe je me ook wegdromen, eens gaan vissen, das potdorrie lang geleden, nog zo iets waa rik mijn rust kan in vinden, al blijf ik het erg vinden voor de vissen naturlijk. Maar soms kan ik er echt van genieten naar een dibberke te staren… verstand op nul en genieten van de stilte en de natuur. Zalige foto’s zijn het…
    Wat mijn foto’s betreft, wel dat wegje kan je volgen, of je loopt verder door naar echts, dan kom je op de baan naar Cap Gris Nez uit… wel de eerste gebouwen die je daar tegen komt is deze boerderij en het geurend veld met bloemen, als je daar dan in rijdt en doorrijdt kom je uit aan de falleissen en daar kan je ook naar dat strandje, morgen staat het trouwens op mijn blog… bedankt voor je toffe reacties, ik was ook in een “witte dag’, wees maar zeker…
    Dikke knuf en tot morgen
    xxx

  10. augustus 3, 2008 om 9:24 pm

    Wat een prachtige mistserie en wat een investering in jezelf om zo vroeg al zoveel schoonheid te zien

  11. 11 Honnepon
    augustus 4, 2008 om 12:06 am

    Zucht…. ik geloof dat ik mezelf ook een keer vroeg uit mijn bed moet trappen hahah.
    Echt ik blijf naar je mooie platen kijken 🙂 .


Geef een reactie

de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
augustus 2008
M D W D V Z Z
« Jul   Sep »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Flickr Photos

Selsey Life Boat Station

Meer foto's

