02
Aug
08

a misty morning (3)

11 Responses to “a misty morning (3)”


  1. augustus 2, 2008 om 1:11 am

    This is a very pretty photo. It makes me think of waking up early at summer riding camp. (I don’t speak Dutch! Sorry!)

  2. augustus 2, 2008 om 10:09 am

    Mistig inderdaad en daardoor andere kleuren door de filtering. Wel mooi zo vroeg op…moet ik toch ook eens doen!

  3. 3 Amy
    augustus 2, 2008 om 11:24 am

    What a wonderful scene. Fog / mist is the best kind of photo I know. The light’s great, too… looks like you were up early!

    @ Amy: I wás up very early!

  4. 4 Wim
    augustus 2, 2008 om 1:01 pm

    Prachtige serie tot hiertoe.
    Een fractie de baas zijn over een eigen gecreëerd moment,
    in de hoop dat de omgeving maximaal zijn eigenheid laat uitkomen.

  5. augustus 2, 2008 om 4:31 pm

    Hey Martine

    Alweer zo een parel uit de vroegte. Het geeft echt sfeer aan het geheel die mist en je ruikt de ochtend bijna… heel mooi alweer, tja, ik ben ondertussen echte fan geworden hé. En er volgen nog foto’s van woendag hoor, kan nog een tijdje door, omdat ik weingi geselecteerd hebt en er deze keer voor geopteerd heb zoveel mogelijk te laten zien… Aan dat fortje, ja ik weet het wel, al moet het tegenwoordig al flink hoogtij zijn om het helemaal in te sluiten, want er is een nieuw pad gemaakt naar het fortje toe en of het water daar nog over komt weet ik niet, hoogtij heb ik er gemist, anders moest ik er nog twee uur langer vertoefd hebben… en ik had nog zoveel te zien, dus, dat wordt een volgende keer… zeker weten hahaha. Ik zal je op tijd iets laten weten dan, oké!!! Hahahaha…
    Knuf en xxx

  6. augustus 2, 2008 om 5:34 pm

    Die mistige fietstocht van jou heeft wel een mooi reekske opgeleverd zeg!!

  7. augustus 2, 2008 om 6:49 pm

    Bij zo’n foto heb ik steeds spijt dat ik geen ochtendmens ben. ’s Morgens ruikt het zo lekker!

    @ Zeezicht: ik ben ook geen ochtendmens. Juist daarom vind ik dat ik mezelf overtroffen heb door zo vroeg op te staan omdat ík het wou, niet omdat ik móest.

  8. augustus 2, 2008 om 9:04 pm

    Och, het houdt niet op. De ene parel na de andere alweer. Topreeks !!!

  9. 10 Honnepon
    augustus 4, 2008 om 12:02 am

    Kan maar 1 ding zeggen….. je hebt weer een super mooi moment vastgelegd!

  10. augustus 4, 2008 om 8:31 pm

    jawel… zeer mooi in beeld gebracht … ooit ook zo’n reeks gemaakt
    en mist geeft je altijd een speciaal effect mee…. Knap werk en kleuren van te genieten, prachtig

    mvg

    Lamp
    http://lampfotografie.blogspot.com/


Geef een reactie

de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
augustus 2008
M D W D V Z Z
« Jul   Sep »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Flickr Photos


