31
Jul
08

a misty morning (1)

Vanmorgen heb ik mezelf overtroffen. Om 5.45 zat ik al op de fiets om de mist te gaan fotograferen. Toch hemels mooi om de zon te zien opkomen en langzaam kleur te geven aan de wereld. Een goed uur later was er van mist al helemaal geen sprake meer.

14 Responses to “a misty morning (1)”


  1. juli 31, 2008 om 1:20 am

    Hoi, Martine,
    Wat ben jij een gedreven fotografe!!!
    Op dit ontieglijk uur zo’n prachtige sfeer weten te (her)scheppen,
    vast te leggen,…
    DAT is pure fotografie!
    (= dus het schrijven met licht) van dat ene moment….
    Je moet het maar doen!!!!

  2. juli 31, 2008 om 9:21 am

    Jouw vroege opstaan heeft zich zeker geloond. Prachtige kleuren, mooie compo.

  3. 3 Honnepon
    juli 31, 2008 om 12:54 pm

    Schitterend! 😀

    Ik had achetraf ook wel rond die tijd op de fiets kunnen gaan stappen maar dat was meer omdat ik toen nog steeds de slaap niet kon vatten! 😦
    xxx Honne

    ps heb je mijn mails nog terug gehad?

  4. juli 31, 2008 om 1:21 pm

    Oh Martine die is mooi. Mooier dan die ik uit mijn tentje heb gemaakt, jij hebt veel meer mist. Het heeft wel wat zo het vroege uur he. Ik had dat nog nooit gedaan, maar het is heel speciaal

  5. juli 31, 2008 om 6:53 pm

    Hmmm Martine

    Zo vroeg??? Nu ja, nu moet ik je eerlijkheidshalve overtreffen, want ik ben dinsdagnacht om middernacht nog naar Frankrijk gebold om er smorgens de zonsopgang te kunnen vastleggen op Cap Blanc Nez… en ik wil je niet verlekkeren, maar ik deed het ook en het was prachtig. Ik moest er gewoon naartoe alsof het me riep, moeilijk uit te leggen. Het resultaat volgt wel één van dees dagen…
    Maar jouw foto hier, tjonge, das er weer eentje om je duimen en vingers van af te likken. Niets is er specialer vind ik om zo vroeg smorgens, voor dag en dauw, voor de drukte op pad te gaan, de ochtend vast te leggen… ik doe het nu ook niet alle dagen, maar het is dikwijls de moeite waard. Ik hou enorm van dat moment, wanneer de dag zich klaar maakt… Ik zei het al meermaals, het nummer van Zjef Vanuytsel ‘de zotte morgen’ weerklinkt dan automatisch in mijn koppeke.
    Die zijn voor mij voor altijd verbonden…
    Dikke knuf Martine en tot gauw
    xxx

  6. 6 Wim
    juli 31, 2008 om 7:47 pm

    Dit is een TOP-foto!
    En hetgeen ge daar bij schrijft is voor mij heel herkenbaar.

  7. juli 31, 2008 om 10:02 pm

    Het heeft geloond, prachtfoto.

  8. augustus 1, 2008 om 4:21 pm

    Geen toeters of bellen …. maar een serene foto
    prachtig toch zo vroeg ui de veren… als dit je resultaat is !!!

    mvg

    Lamp
    http://lampfotografie.blogspot.com/

  9. augustus 2, 2008 om 6:12 pm

    Ook weer een erg mooi plaatje! Heerlijk sfeertje!

  10. augustus 2, 2008 om 6:52 pm

    Prachtige foto! Ook omdat het houtwerk op de voorgrond zo mooi uitkomt.

  11. 13 Karen
    augustus 4, 2008 om 12:38 am

    heel mooi! wou dat ik het zelf ook kon 😉

  12. 14 Sine Metu
    augustus 7, 2008 om 3:45 pm

    Is dit het wandelpad dat naar Vosselare Put? Ik herken de omgeving. Nog veel gefietst, gewandeld en ja… zelfs gezwommen. Ik vond het daar al mooi, maar jij maakt het nog veel idyllischer met jouw foto’s!


Geef een reactie

de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
juli 2008
M D W D V Z Z
« Jun   Aug »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Flickr Photos


