19
Jul
08

hot peppers

 

12 Responses to “hot peppers”


  1. juli 19, 2008 om 11:41 am

    Mooie complementaire kleuren!

  2. juli 19, 2008 om 11:55 am

    Dit is prachtwerk. Zou passen aan de muur in de Red Pepper in Oostende 🙂

  3. juli 19, 2008 om 1:43 pm

    Heet logje, Martine!
    Mooie collage!

  4. juli 20, 2008 om 8:59 am

    Posterklaar zijn deze!
    Kan zo de winkels in!

    Over ‘k in kortrijk’ zal inderdaad nog veel geschreven/gezegd worden…
    Ik ken niemand die er blij mee is…
    Groetjes van uit de bouwwerfstad ,-).

  5. juli 20, 2008 om 1:29 pm

    Hoi Martine

    Prachtig en vurig moet ik zeggen, kan inderdaad zo in de kader en tegen de muur, maar ik moet eerlijk bekennen, ik ben helemaal weg van je foto hieronder, je sterretjes foto… die vind ik echt hemelsmooi. Die zou ik willen uitvergroten en ergens hangen, wees maar zeker.
    Wat een gevoel er door me heen ging toen ik hem zag is eigenlijk onbeschrijflijk, omdat ik er zoveeel varieteiten in ontdekte. Maar hij is hemels en elk sterretje is hij ook waard, prachtig Martine. Ik blijf er gewoon naar staren…
    Dikke knuf en XXX

  6. 7 Jan
    juli 20, 2008 om 1:32 pm

    HEEL knappe compositie, hoor.

  7. juli 20, 2008 om 4:57 pm

    “This is hot stuff”. Maar Martine ik vind het prachtig. X-ray heeft gelijk, het kan zo aan de muur. Mooie bewerking ook. Het waren er wel teveel voor in de macaroni inderdaad. Goed dat je er wat anders mee hebt gedaan!!

    @ Caro: het waren er maar drie hoor, maar ze liggen telkens anders. Op deze kleine afbeelding zie je het waarschijnlijk niet, maar ik heb wat ruis toegevoegd. Ben benieuwd wat dat in een grote print gaat geven.

  8. 10 Honnepon
    juli 21, 2008 om 10:55 pm

    Hele mooie compositie….. alleen naar mijn smaak ( en ja smaken verschillen 😉 ) , een beetje te rood rood wat onderwerp en achtergrond betreft.
    Ik ben dan weer meer eentje die wat meer tegenpool kleurtjes op zou zoeken denk ik.
    Maar niks van mij aantrekken hoor 🙂 verder vind iedereen het (gelukkig) wel mooi dat rood 😉

  9. juli 23, 2008 om 3:19 pm

    knappe foto. Het is bijna een reclamefoto!

  10. augustus 18, 2008 om 10:12 am

    vond het ook iets van reclame hebben
    heel heel mooi wel


Geef een reactie

de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
juli 2008
M D W D V Z Z
« Jun   Aug »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Flickr Photos


