07
Jul
08

women in black

Een zomerse dag in Oostende. Toch is het niet voor alle vrouwen badpak-tijd.

10 Responses to “women in black”


  1. juli 8, 2008 om 1:35 am

    Zeer mooie zwart/wit omzetting, met nog veel detail in het zand. Mooi gedaan.

    @Laurent: Dat detail in het zand heb ik te danken aan het tegenlicht.

  2. juli 8, 2008 om 9:50 am

    Mooie omzetting naar deze z/w, met een lekker hoog contrast, tof.
    Het lijnenspel stuurt je ogen, en dus alle aandacht, naar de donkere figuren toe.
    Vanaf morgen komt de badpakkentijd eraan Martine, dus nog niet paniekeren.

  3. juli 8, 2008 om 12:10 pm

    Hey Martine- heel mooi foto! Maar meer belangrijk bericht is hier voor de vrouwen die meestal het leven in andere manier doorgaan! En dat is jammer! Goed gezien!!
    Groeten.

    @Tara: inderdaad, zo bedoelde ik het ook. Bij deze foto moet je verder kijken dan enkel maar de foto. Dit is een protest tegen de onderdrukking van sommige vrouwen uit andere culturen. Fijn dat je het begrepen hebt.

  4. juli 8, 2008 om 12:20 pm

    Mooie compositie. Ze zullen het wel warm gehad hebben, met al dat zwart 🙂

  5. juli 8, 2008 om 3:33 pm

    Heel mooie zwart wit. Je weet dat ik er een zwak voor heb hé.

  6. juli 8, 2008 om 4:59 pm

    knappe zwart wit martineke!!!!
    maar nu is er ook de burkini hé

  7. juli 8, 2008 om 5:21 pm

    Wie heeft hen op sleeptouw genomen? 🙂

  8. juli 9, 2008 om 9:39 am

    Inderdaad een hele mooie foto Martine en wat boomkruiper zich afvroeg had ik ook al. Van waar komt dat spoor en waarom houdt het zomaar op? Wat is daar blijven staan en waar is het nu? Dat is een spannend element in de foto.

    @Caro: ik vond het gewoon een mooi grafisch element in het zand. Weet je nog dat je er bijna doorgelopen was? Waar die sporen vandaan komen is voor mij minder belangrijk. Ze zijn er en ik heb ze gebruikt. Maar ik geef toe dat het geheimzinnig is. De zwart ingepakte vrouwen kreeg ik er kado bij.

  9. 10 Sine Metu
    augustus 7, 2008 om 3:52 pm

    wow! knappe foto! mooie dieptezicht dat je creeërt! ’t is de eerste keer dat ik op je blogje kom, maar mij zie je hier zeker nog terug!


Geef een reactie

de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
juli 2008
M D W D V Z Z
« Jun   Aug »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Flickr Photos


