02
Mei
08

Ketnet en “GO IV”

Een tijdje terug, hadden de opnames plaats van het Ketnet-programma “go IV”…. vlak voor mijn deur! Hier zie je de rode ploeg in actie.

De bakstenen muur op de achtergrond is een deel  van “De Hoorn”, de eerste brouwerij van Stella, nu industriële archeologie.

6 Responses to “Ketnet en “GO IV””


  1. mei 2, 2008 om 11:05 pm

    Ik ken het programma niet maar hoop dat het iets goeds heeft opgeleverd

  2. mei 3, 2008 om 11:09 am

    Hmmm…kun je nog steeds in ”De Hoorn” fotograferen? Het staat al een langere tijd leeg, en ik heb foto’s gezien van het verlaten complex.

    Het zou de moeite waard zijn 😉 .

    @Tim: Het zou zeker de moeite waard zijn. Ik ben er ooit binnen geweest, onder begeleiding, maar had geen kans om te fotograferen. Het is ongelooflijk wat daar nog staat! Maar helaas! zo simpel is het niet. De Hoorn is verkocht en in privéhanden. Er is zelfs prikkeldraad geplaatst om ongewenst bezoek buiten te houden. Moest er ooit mogelijkheid zijn om het te bezoeken dan laat ik het zeker weten, maar hoop er niet te veel op. Onze buurtraad hier probeert al jaren om er in te geraken.

  3. mei 3, 2008 om 11:59 am

    Maar Martine! Dahlia’s op fotogeniek België in mei! Natuurlijk zijn dat tulpen daar hoef je niet meer voor naar Nederland ! Mooie protestfoto, doet me denken aan de 70er jaren. Ik heb een probleem met mijn blog :(, ik kan niet meer uploaden.

  4. mei 3, 2008 om 8:22 pm

    Heel mooi beeld. Sprekende taferelen. De deelnemers zijn precies demonstranten.

  5. mei 4, 2008 om 6:37 pm

    Hmmm…een tijdje geleden zijn enkele fotografen daar naar binnen gegaan…

    Een jaar of twee geleden zijn er enkelen opgepakt 😦 , tijdens het fotograferen…

  6. 6 Jan
    mei 5, 2008 om 9:46 pm

    De juiste vrouw op de juiste plaats op ’t juiste ogenblik. Mooie capture.


Geef een reactie

de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
mei 2008
M D W D V Z Z
« Apr   Jun »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Flickr Photos

Selsey Life Boat Station

Meer foto's

