26
Apr
08

alfred jodocus kwak

Toen we vanmiddag in het park op een bank gingen zitten, kwam deze eend vol vertrouwenn naar ons toe gewandeld. Haar/zijn vragende ogen lieten onze picknicktas niet los. Spontaan dacht ik aan Afred en begon dit liedje te zingen:

Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
Ik ben behoorlijk vrolijk
zo vrolijk was ik nooit

(Herman Van Veen)

13 Responses to “alfred jodocus kwak”


  1. april 27, 2008 om 12:10 pm

    Prachtige foto. Ik heb de indruk dat hij eerder boos kijkt, zich afvragend wanneer die tas met al dat lekkers nu opengaat 🙂

  2. april 27, 2008 om 5:48 pm

    Hij lijkt er sprekend op. En hij ziet er vrolijk uit. Het kan niet anders dan Alfred Jodocus zijn.
    Prachtige shots heb jij gemaakt in Alden Biesen !
    Groetjes.

  3. april 27, 2008 om 8:51 pm

    Lag je op je buik om die te fotograferen? Zoals ze afkomt zou ik toch niet helemaal gerust zijn. Ze is bedreigend. Leuk.

  4. april 27, 2008 om 9:55 pm

    Grappig exemplaar is dit Martineke, je hebt voor deze diertjes wel een voorliefde hé. En ’t is leuk om te horen dat je even binnengewipt hebt op de tentoonstelling van Gamma. Hopelijk zaten er enkele opstekertjes bij. Kwak-kwaak

  5. 6 sofievandam
    april 28, 2008 om 7:04 am

    Spontaan komen al mijn jeugd herinneringen naar boven 😉
    Goed gekozen standpunt !! ook de schaduw in de foto geeft een tof effect !
    Gekke eend 😉

  6. april 28, 2008 om 11:26 am

    Leuke hoek, zo plat op je buik.

  7. 8 sofievandam
    april 28, 2008 om 5:07 pm

    Bedankt !

    De jouwe staat alvast ook op mijn site

    Groetjes 😉 Sofie

  8. april 28, 2008 om 7:59 pm

    Amai, da’s een machtig exemplaar 🙂

  9. april 28, 2008 om 8:37 pm

    Lekker laag met de camera waardoor z’n buikje nog ronder is 🙂

  10. april 28, 2008 om 9:37 pm

    Mooie POV! De madeliefjesdeken komt nu ook beter uit. Kijk maar uit voor dit soort eenden, ze zijn behoorlijk assertief om maar geen “agressief” te zeggen, als kind was ik er al bang voor, nu niet meer hoor, maar ik kan me de belangstelling voor de picnictas goed voorstellen.

  11. mei 12, 2008 om 6:32 pm

    Wat opvalt is dat de foptograaf hier plat op de buik is gegaan (letterlijk) maar het resulaat is dan ook mooi. Op “ooghoogte” dieren fotograferen biedt altijd een ander perspectief en beter resultaat.

    Mooi gedaan

    vriendelijke groeten
    Lamp

    Hobbyfotograaf

  12. juni 2, 2008 om 5:26 pm

    alfred jodocus kwak!!!! oh yeah!!!! bedankt voor het oproepen van die herinnering!


Geef een reactie

de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
april 2008
M D W D V Z Z
« Mrt   Mei »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Flickr Photos

JWL8376  Cuckoo..

Meer foto's

