25
Apr
08

Alden Biesen

Vorige week was het internationaal vertelfestival in Alden Biesen. Tijdens de middagpauze was er toch heel even tijd voor een paar shots.

 

 

 

6 Responses to “Alden Biesen”


  1. april 25, 2008 om 7:23 pm

    Heerlijke lokatie om te fotograferen. Mooi standpunt heb je hier gekozen. Ik heb ongeveer dezelfde foto genomen destijds. Ja, dus zeker een goed standpunt 😉

  2. 2 verklarinet
    april 25, 2008 om 10:26 pm

    Aha, ons kasteel (ik woon er ongeveer vijf km vandaan). Inderdaad een geweldige locatie om te fotograferen. Volgende keer als ik er heen ga (binnenkort, als ik naar de Zomeropera ga luisteren) neem ik beslist ook mijn camera mee. Ik krijg al inspiratie bij het idee alleen.

    @verklarinet: Doen!

  3. april 26, 2008 om 6:59 am

    Hoi Martine

    Hier ook eens komen piepen en ik herken zo veel , hahaha
    Alden Biesen was ik vorig jaar bij het Schots weekend, pics staan op mijn blog.
    De Kruidtuin, heb bijna dezelfde foto in mijn archieven voor blog, van uit de verzonken tuin
    Kuttekoven, Rullingen… schitterend allemaal.
    Het is fijn om andermans impressie te zien van dezelfde plekjes…
    Supermooi hier, dus hier zal je me ook nog wel zien verschijnen
    Groetjes

  4. april 26, 2008 om 1:42 pm

    Ik vind de bovenste foto de mooiste. Grappig detail; ik woon zo’n tien km. van Alden Biesen vandaan.

  5. april 26, 2008 om 4:49 pm

    Ik moet me bij de anderen aansluiten:
    heerlijke locatie om foto’s te nemen…
    Ik was er ooit rond de Kerstperiode…

  6. april 26, 2008 om 6:22 pm

    Mooi zoals het water kleurt met de baksteen, de kinderen op de brug verlevendigen de zaak.


Geef een reactie

de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
april 2008
M D W D V Z Z
« Mrt   Mei »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Flickr Photos


