20
Apr
08

Kuttekoven

Het blauw van het Hallerbos zal voor in de loop van de week zijn. Vandaag trok ik de andere kant op en belandde midden in het geel. Met dank aan Koen die me op het idee bracht om deze streek eens te gaan verkennen.

Het “artistieke” verslag van de trip vind je hier.

9 Responses to “Kuttekoven”


  1. april 20, 2008 om 10:45 pm

    Is dit al Koolzaad? Wauw wat een heerlijk geel bad. Om je helemaal in om te wentelen.

  2. april 21, 2008 om 7:11 am

    Mooi hé, zo geel. Foto 1 vind ik een zeer goeie compositie. Dat rode truitje tussen al dat geel doet het helemaal!

  3. april 21, 2008 om 7:37 am

    Ha ja, da’s dat koolzaadveld dat je om mijn foto’s helemmaal achter op het beeld ziet! Grappig zeg! Mooie beelden, Martine! Heb je ook het weggetje gevonden met het mooie zicht op Kuttekoven?

    @Koen: Naar dat weggetje heb ik zelfs niet gezocht! Na mijn wandeling langs de andere kant begon het te regenen. Ik heb wel een idee waar het zich ongeveer bevindt. Een volgende keer. Ik was ook van plan om nog naar Gors te gaan, maar door de regen heb ik dat ook moeten uitstellen.

  4. april 21, 2008 om 2:59 pm

    Van al de koolzaadfoto’s vind ik de laatste echt super.Dat geel onder die bomen en dan dat jonge groen van die ene boom. Een heel erg mooie foto van kleur.

  5. april 21, 2008 om 6:42 pm

    Wauw Martine, wat leuk en foto 1 is zeer mooi maar de laatste vind ik heel kleurrijk en mooi.

  6. april 21, 2008 om 6:47 pm

    Prachtige reeks. Fotografie naar mijn hart.

  7. april 24, 2008 om 5:24 am

    :-))))))))

    ja, dit is dezelfde wandeling! :-))

    nee, niet zondag. het log van gisteren is ook de wandeling van gisteren.

    zaterdag waren wij (flappie en ik) in het hallerbos? zo hebben wij elkaar ergens gekruist? :-))

    mooie foto’s, martine, ik kan mij de omgeving zo voorstellen? :-)))


Geef een reactie

de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
april 2008
M D W D V Z Z
« Mrt   Mei »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Flickr Photos

golden morning

Meer foto's

