16
Apr
08

Hallerbos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                         

Meer beelden: http://m-art.skynetblogs.be

 

10 Responses to “Hallerbos”


  1. april 17, 2008 om 7:05 am

    Het zal voor mij niet voor dit jaar zijn maar gelukkig kan ik meegenieten met jouw schitterende foto’s.

  2. april 17, 2008 om 8:38 am

    Een zee van schoonheid, ik blijf ervan genieten door jou prachtige foto’s.
    Gr.
    P-TER

  3. april 17, 2008 om 9:06 am

    Sorry Martine dat ik nu pas ontdek dat je ook deze mooie blog hebt.
    Alvast heel mooie foto’s van het Hallerbos.

  4. april 17, 2008 om 9:59 am

    Oh prachtig, het Hallerbos. Ik ben er vorig jaar geweest toen eigenlijk de bloei aan zijn eind was helaas. Maar zoals je het hier op de foto hebt staan is het echt een sprookje. Ik kan ze al bijna ruiken!!

  5. april 17, 2008 om 9:59 am

    Mooi hé, die zachte lentetinten, een mens zou zo naar buiten hollen 🙂

  6. april 17, 2008 om 3:30 pm

    mooi gedaan prachtig mooi veldje van bloemen
    groetjes antony

  7. april 17, 2008 om 8:14 pm

    Hoe, wat, waar, wanneer 😉
    Ben je er geweest? Het moment is dus duidelijk aangebroken! ’t Is er toch prachtig hé? Duidelijk te zien aan jou beelden!

    @Koen: ik probeer je vragen één voor één te beantwoorden.
    Hoe? Met de auto
    Wat? Er zijn wegenwerken op de baan tussen St-Genesius-Rode en Dworp. Gevolg: omleiding.
    Waar? In Dworp aan de kerk het kasseibaantje inslaan en rechtdoor tot aan het bos. Daar is een parking.
    Wanneer? Woensdagmiddag
    Ben je er geweest? Ja!
    Prachtig? Fantastisch mooi!
    De bloemen waren nog niet helemaal open, ik hoop volgende week nog eens terug te gaan. Ik denk dat het dan nog mooier zal zijn. Eigenlijk hebben jouw foto’s me hier toe aangezet. Dank voor de tip!

  8. april 17, 2008 om 9:55 pm

    hier nog meer schoonheid??

    je legt ons wel erg in de .. blauwe watten, eh? :-))

  9. april 17, 2008 om 11:54 pm

    Ohwww woonde ik maar dicht bij het Hallerbos-sprookjesbos. Beeldig!

  10. april 25, 2008 om 3:20 pm

    Foto’s komen toch duidelijker over met een grijze achtergrond zoals hier toegepast, dan met een blauwe achtergrond bij skynetblogs.


Geef een reactie

de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
april 2008
M D W D V Z Z
« Mrt   Mei »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Flickr Photos

golden morning

Meer foto's

