11
Apr
08

spaans of grieks?

Bij dit plaatje zal je in gedachten door een Spaans of Grieks straatje lopen. Niks daarvan! Dit vakantie-sfeer huisje siert de Lepelstraat in Leuven.

9 Responses to “spaans of grieks?”


  1. april 12, 2008 om 6:49 am

    Prachtig zeg! Mooie schaduwwerkng op die witte muur – zit ineens heelwat relief in…
    Nog eens een proficiat voor de nieuwe WordPress-blog! Ik liep duidelijk nog wat achter…
    Ga d’er 2 bloggen op na houden? Nog een moeilijke beslissing waarschijnlijk….

    @ Erik: ik heb nog geen beslissing genomen, vandaar dat ik voorlopig met de twee verder doe. Met die wordpress heb ik toch nog wat problemen met het plaatsen van de foto’s. Het loopt niet naar mijn zin.

  2. 2 Karen
    april 12, 2008 om 10:10 am

    En dan wil je zo het vliegtuig opstappen naar een zuiders oord!

  3. april 12, 2008 om 11:37 am

    Dus je gaat verder op zoek naar zuiderse taferelen of onderwerpen in Leuven? Doen! Bijzonder origineel uitgangspunt. Hopelijk volgen er nog!

  4. april 12, 2008 om 12:01 pm

    Ik dacht inderdaad eerst dat het een foto uit Griekenland was. Erg mooi, net zoals die andere bijzondere plekjes in Leuven die je hebt vastgelegd.
    Gr.

  5. april 12, 2008 om 4:43 pm

    Mooi dat je een bepaald thema kiest en daarond op zoek gaat naar geschikte beelden.
    Deze zomer bezoek ik wellicht Leuven (gegidst door Koen) en dan neem ik zeker het stadhuis eens in het vizier 🙂

  6. april 12, 2008 om 5:27 pm

    Houdt u ook zo van die witte gevels met gekleurde raampjes? Bij mij is het net zo. Zeer mooi gedaan.

  7. april 13, 2008 om 7:47 pm

    ben hier eens komen kijken martineke
    waai tis hier effectief precies Griekenland!
    lepelstraat ken ik ni maar ja das normaal hé zo goed ken ik leuven nu weer ook niet

  8. april 14, 2008 om 5:49 pm

    Echt wel Kreta of Griekenland zeg. Moet dat hoekje ook eens een bezoekje brengen. Hebben je zondagvoormiddag gemist.

  9. 9 Ik
    mei 1, 2008 om 11:07 am

    Mooi sfeerbeeldje, maar mijn geoefend oog ziet dat dit licht + schaduwwerking onmogelijk in het zuiderse Griekenland kan gemaakt zijn.
    Nog veel plezier in Leuven.


Geef een reactie

de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
april 2008
M D W D V Z Z
« Mrt   Mei »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Flickr Photos


