25
Mrt
08

I’m on my way…

Ontsnapt en van haar vrijheid genietend, gaat zij haar eigen weg. De wereld is aan de durvers!

I’m on my way

 

geit

 

6 Responses to “I’m on my way…”


  1. maart 25, 2008 om 8:46 am

    Het begint blijkbaar te lukken hé.
    Ga alvast ook je eigen weg Martine.

  2. maart 25, 2008 om 3:15 pm

    Ik wist niet dat je er een tweede blog op na hield… Je moet een gelukkig mens zijn : iemand met zoveel tijd ! Veel foto-plezier met fotomart !

    @Peter: Ik heb inderdaad veel tijd. Anders zou het niet kunnen. En ja, ik ben een gelukkig mens

  3. maart 25, 2008 om 7:02 pm

    Hoi Martine
    Ik ben even weg en je hebt er een blog bij. Ik ga het druk krijgen om jou bij te houden. Ik ben heel benieuwd wat je allemaal gaat doen. In ieder geval zijn dit mooie beelden.

    @ caro: Dat is uit frustratie omdat ik niet mee kon…

  4. maart 25, 2008 om 7:40 pm

    Heb ook een worldpresblog opgestart, maar ik zit er nog even met mijn handen in het haar mee. Zal nog veel moeten uitzoeken.
    Veel succes met de jouwe.
    Gr.
    P-TER

    @p-ter: Bedankt voor de aanmoediging. Ik heb het nodig! Ook ik zit nog met de handen in het haar, het is niet simpel. Het gaat bij mij ook stapje voor stapje, met vallen en opstaan, uitproberen en af en toe lukt er dan weer iets nieuws. Ik was vandaag in de bibliotheek gaan kijken of ze er daar iets over hadden, maar ook dat was noppes.

  5. maart 25, 2008 om 9:25 pm

    Ni alleen aan de durvers, ook aan de vrijgeleiden, genieters … en allen die een camera’tje om hun hals hebben, allen om éénzelfde doel: doen wat je graag doet, that’s live.
    Ik merk dat je nog een beetje naar dè goede lay-out zoekt. Alles eens uitproberen, that’s also live.

    @ Kris: ja, deze lay-out ligt me beter. Ik merk ook dat die vrij populair is, dat zal wel een rede hebben. Het lettertype is groter en de commentaren zijn overzichtelijker. Bovendien lukte het me bij de vorige niet om subpagina’s te paatsen en daar is het me eigenlijk om te doen.

  6. 6 heleen
    mei 17, 2011 om 1:15 pm

    Hihi, heerlijke, plaatjes! Ik ben benieuwd hoe lang ze het heeft volgehouden. Mooie, eigenlijk onuitgesproken verhalen achter de dierenfoto’s!


Geef een reactie

de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
maart 2008
M D W D V Z Z
    Apr »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Flickr Photos

Stargate Pt.2

Meer foto's

