02
feb
09

bloggersmeeting

tijdens het fotosalon van fotogroep Park-Heverlea.

Terwijl Peter het uitlegt, luisteren Guido en Joke heel aandachtig.meeting-3

Alle aandacht is hier op Stephanie gericht, die ook dapper haar zegje deed. Koen, Erik, Geert en Kris zijn één en al oor.meeting-2

Caro en Xavier, twee studiegenootjes. meeting

Peter had het druk met andere bezoekers. Marie-Jeanne, Callemie en zusje konden helaas niet lang blijven.

Dank u wel, lieve bloggers, jullie hebben er samen een gezellige dag van gemaakt!

Meer weten? hier


13 Reacties to “bloggersmeeting”


  1. februari 2, 2009 om 9:08 am

    was nogal gepakt hoor maar meid ik beloof je de volgende keer blijf ik langer plakken!!!!!!!
    dus vooruit met de geit , neem de hoorns van diene stier en let’s go voor de volgend meeting hé!
    sorry sorry sorry
    het was een hele mooie tentoonstelling en heb er van genoten!!!!
    dada

  2. februari 2, 2009 om 10:20 am

    Haha, het lijkt wel precies alsof ik Stéphanie niet echt geloof 😉
    Het was weer reuze gezellig! En leuk om weer wat nieuwe bloggers te leren kennen!
    Jammer dat MJ niet wat langer kon blijven en dat ik miss Mauritius gemist heb. Er komen gelukkig nog wel andere gelegenheden.

  3. februari 2, 2009 om 1:02 pm

    Leuk om eens wat gezichten achter de blogs te zien. Spijtig dat het voor mij zo ver was…

  4. februari 2, 2009 om 1:44 pm

    Leuke foto’s Martine. Ja het was een hele toffe middag vond ik. Leuk iedereen te leren kennen. Zeker nog eens voor herhaling vatbaar.

  5. 5 xaviervankeirsbulck
    februari 2, 2009 om 3:39 pm

    hehe kijk ens aan…de foto’s stromen overal binnen…
    ’t was idd gezellig.

    Xavier

  6. februari 2, 2009 om 5:52 pm

    Jazeker! het was een toffe bedoening!
    Leuk Martine dat je gastvrouwe-van-dienst was!!
    Thx!!

    Zeg, was Pascalle (Callemie) er toch OOK?
    Vroeger weggegaan?
    Dàn waren we met z’n vijftienen!!
    Tot de volgende keer!
    Wanneer???

    @Erik: Wanneer? Niet te lang wachten, zou ik zeggen.

  7. 7 Guido
    februari 2, 2009 om 8:00 pm

    Hey Martine,
    Leuk dat je wat foto’s van de namiddag hebt gepost. Ik vond het reuzegezellig en zeker voor herhaling vatbaar. Jammer dat ik niet met iedereen een babbeltje heb kunnen slaan maar das dan voor volgende keer zeker? De tentoonstelling was zeker geslaagd en je was een zeer goede gastvrouw. De indruk die ik had opgedaan bij mijn bezoekjes aan de verschillende blogs zijn ook uitgekomen, allemaal lieve, rustige mensen met één gezamenlijke passie… de fotografie. Ik kijk al uit naar de volgende keer!
    Groetjes

  8. 8 kris luckermans
    februari 2, 2009 om 10:12 pm

    Je was wel in je nopjes, is het niet ?

    @Kris: Dat zal wel. Met zo’n aangenaam gezelschap!

  9. februari 3, 2009 om 1:30 am

    zo’n bende bloggers bijeen. Je ziet het toch niet aan hen…

  10. februari 3, 2009 om 12:58 pm

    Jammer genoeg gemist,ik had nachtshiften dat weekend en het volgende weekend heb ik de late. Lijkt me alvast een gezellige bedoeling geweest te zijn.

  11. februari 3, 2009 om 3:31 pm

    Ja ik was het weer eens aan het uitleggen hé,
    t’ is toch zo moeilijk om te zwijgen.
    Het was een super gezelige bijeenkomst,
    jammer dat die tijd altijd zo vlug gaat
    en dat ik niet met iedereen lang kon praten.
    ZEKER voor herhaling vatbaar.
    Blij zo’n goede gastvrouw daar te hebben.
    Gr.
    P-TER

  12. februari 10, 2009 om 8:45 pm

    Had heel graag eens willen langskomen maar de naweeën van de verhuis wogen zwaarder door.
    Volgende keer misschien, hopelijk.


Plaats een reactie


de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
februari 2009
M D W D V Z Z
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Flickr Photos